vineri, 28 iulie 2023

{ Blog 365...day 209 }

Provocare adusă în blogosferă de către Sandra -
Diary of a stay a home mum

Doamne ajută la ceas de seară! Bine v-am regăsit!

Sursa: Pinterest.com
Una pe zi...
Laudă şi măreţie este lucrul Lui...

Andyrobertsite
Sursa: Sacred Stones
Cuvântul zilei...
"Cred în mila lui Dumnezeu că pentru acel puțin făcut cu smerenie ne vom afla și noi în locul sfinților acelora care s-au ostenit și au slujit mult lui Dumnezeu" 
(Avva Dorotei).

Provocare la rugăciune... (#28) - lansată de către Irina, Dulce casă.   


“Înmoaie, Doamne, inima mea cea aspră, ca să devină sensibilă și smerită, și să ceară cu smerenie milostivirea Ta. Nădăjduiesc în Tine, ca pentru rugăciunile aproapelui meu să mă învrednicesc de pocăință adevărată. Ajută-mă să intru în noima rugăciunii și să mă-ncredințez purtării tale de grijă, primind tot ce mi se-ntâmplă ca pe ceva dat mie spre folos și săvârșind fapte bune din dragoste, fără gând la răsplată, ci doar ca să nu Te mâhnesc sau să Te rănesc pe Tine, Care Te-ai lăsat răstignit pe Cruce ca să ne răscumperi cu preascump Sângele Tău. Amin” 
(Cuviosul Paisie Aghioritul).

Noapte cu pace tuturor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *