marți, 18 iulie 2023

{ Blog 365...day 199 }

Provocare adusă în blogosferă de către Sandra -
Diary of a stay a home mum

Doamne ajută la ceas de seară! Bine v-am regăsit!

Vreau să iubesc pe fratii mei

Vreau sa iubesc pe fratii mei,
cu tot ce am in piept mai sfant.
Vreau sa doresc tot ceru-n ei,
dar sa-i iubesc asa cum sunt.

Vreau sa iubesc pe fratii mei,
cu care vesnic voi fi sus.
Vazandu-L pe Iisus in ei,
sa-L simt in mine pe Iisus.

Vreau de-opotriva sa adun,
si rodu-ntreg si spicul frant.
Caci si Iisus ma vrea mai bun,
dar ma iubeste-asa cum sunt.

Cand fratii mei au rani ce dor,
sa-mi fie bratul mai sfios,
sa nu apas in rana lor,
caci nu eu vindec, ci Hristos.

Noi prin Iisus am fost iertati,
ca sa iertam si noi oricui.
Dar daca nu iubim pe frati,
n-avem in noi iertarea Lui.

(Costache Ioanid)

Una pe zi...
Laudă şi măreţie este lucrul Lui...

Elbaite Tourmaline
Sursa: Sacred Stones
Cuvântul zilei...
Doi frați dintr-o mânăstire stăteau de vorbă. Unul zice: dacă-l văd pe fratele meu că doarme la slujbă, am să-l scutur și am să-i spun să ia aminte la rugăciune. Celălalt îi răspunde: dacă-l văd pe fratele meu că doarme la slujbă, am să-i pun capul pe genunchii mei, ca să se odihnească. 
(Din Patericul egiptean)

Provocare la rugăciune... (#18) - lansată de către Irina, Dulce casă.   


Rugăciune pentru frați și surori

Doamne, Ţie mă rog, păzește-i pe fraţii şi surorile mele, dăruieşte-le sănătate, viaţă lungă şi darul Tău cel sfânt, ca să umble în căile Tale şi să facă cele ce sunt după voia Ta cea sfântă. Dăruieşte-ne, Doamne, ca de acum până la sfârşitul vieţii să ne iubim şi să ne cinstim unii pe alţii. Căci, după cuvântul Tău, ce este mai bun şi mai frumos decât a fi fraţii împreună? Aşa, Doamne, ascultă rugăciunea noastră şi milostiv fii nouă! Că bun şi iubitor de oameni eşti şi Ţie slavă înălţăm: Tatălui şi Fiului şi Sfântului Duh, acum şi pururea şi în vecii vecilor. Amin!

Noapte cu pace tuturor!

Foto din arhiva personală. :)

8 comentarii:

  1. Ce rugaciune frumoasă! Mulțumim mult, zilnic te citesc si imi bucura inima ce scrii, doar ca foarte rar apuc sa comentez! Te îmbrățișez ! Seara binecuvântată!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și eu mă bucur din toată inima să aud asta, dragă Viorica. Nu trebuie să te necăjești că nu apuci să comentezi. Știu că viața ta e plină și e minunat că este așa. Slavă Domnului pentru toate!
      Și eu te îmbrățișez cu toată dragostea!

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Și mie-mi plac mult poeziile lui Costache Ioanid. (Poezia "Ștergarul" este preferata mea).
      Noapte cu pace! 🤗

      Ștergere
  3. cât de bun și de frumos este a fi frații împreună, în dragoste și bună înțelegere! Bucuraţi-vă pururea, rugaţi-vă neîncetat, daţi mulţumire pentru toate, căci aceasta este voia lui Dumnezeu, întru Hristos Iisus, pentru toți ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. "Frate ajutat de frate este ca o cetate tare şi înaltă şi are putere ca o împărăţie întemeiată." (Pildele lui Solomon)

      Ștergere
  4. Domnul să-i țină in bucurie pe toți cei dragi ai tăi!

    RăspundețiȘtergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *