sâmbătă, 1 iulie 2023

Jurnalul unei femei simple (35)

(adus in blogosfera românească de către Corcodusa)

Doamne ajută tuturor! Bine v-am regăsit!
Iată-ne ajunși și în luna lui cuptor. Pentru mine va fi o lună plină de emoții, de toate felurile. Nădăjduiesc să ies mai întărită, mai liniștită și mai echilibrată din încercările ce vor veni.

Pentru astăzi...
Sâmbătă, 1 iulie 2023 

Afară...
E o dimineață superbă, de vară. Acum câteva zile ne-a binecuvântat Domnul cu o ploaie minunată. Ne-a prins în oraș și pentru că se făcuse ora cinei până a stat ploaia, am luat astfel masa în oraș, lucru pe care nu-l mai făcusem demult.

Mă gândesc...
Că oamenii pot spune orice despre tine. Te pot răni sau te umilesc. Cineva îți poate fura soțul, altcineva casa sau locul de muncă, dar nimeni nu-ți poate fura ceea ce ești, ceea ce știi, ceea ce simți sau ceea ce ai în suflet.
Și lucrul cel mai important este ca în suflet să-l avem mereu pe Dumnezeu. Să ne rugăm Lui să ne dăruiască iertare și pentru noi, dar și pentru acei oameni. 
Rugăciunile noastre pentru cei ce ne dușmănesc vor rămâne veșnic înaintea lui Dumnezeu și ele vor cântări mult pentru mântuirea noastră.

Sunt recunoscătoare...
Pentru dimineața aceasta în care am băut cafeaua afară. Parcă este mai gustoasă decât cea băută în birou printre hârtii.

În bucătărie...
Astăzi vom mânca tot de post. Cu mila Domnului, mâine dimineață ne vom împărtăși. Încă nu știu ce să gătesc bun pentru mâine...

Sunt îmbrăcată...
Într-o rochie înflorată.

Meșteresc...
Am terminat săptămâna a nouăsprezecea din păturica Double Trouble și am mai lucrat câteva pătrate și la pătura Mariei. 



Am ajuns cam la jumătate:


Citesc...
Am recitit Cancerul, dragostea mea pentru Clubul de carte, luna iunie.

Sper...
Să-mi ajute Dumnezeu să-mi schimb serviciul. Sau, dacă nu este încă momentul pentru acest lucru, să-mi dea putere și răbdare să mă supun și să mă adaptez la schimbările ce au avut loc.

"Eu nu știu, Doamne, unde încă
Îmi vei mai duce pașii mei,
Dar știu că Tu-mi vei fi oriunde,
Lumină sfîntă pentru ei..."
(Traian Dorz)

Învăț...
Ordonanțe și legi. Mă pregătesc pentru un examen-concurs.

În casă...
Suntem singuri, la casă, cu Missy și Nala. Maria a plecat câteva zile la mare, imediat după ultima probă de bacalaureat, iar Ștefan este la Georgia.

Ascult...
Céline Dion - Parler à mon père


Să vorbesc cu tatăl meu. Mai presus de toate, îmi doresc să vorbesc cu tatăl meu. 

Un film pe care îl recomand...


Quartet - un film pentru cei de vârsta a treia, dar și pentru cei doritori să răzbată până acolo, îmbătrânind frumos.

Unul din lucrurile preferate...
Îmi place înghețata cu vanilie. 

Un citat...
"Nu trebuie să nutrim în inimă răutate sau ură față de aproapele care ne dușmănește, ci trebuie să ne silim a-l iubi și, pe cât se poate, a-i face bine, urmând învățăturii Domnului nostru Iisus Hristos: iubiți pe vrăjmașii voștri, faceți bine celor ce vă urăsc." 
(Sfântul Serafim de Sarov)

O fotografie...

Un loc unde mi-ar plăcea să fiu...

(Sursa)

Din comorile pământului...
Laudă şi măreţie este lucrul Lui...

Andradite on matrix from Iran
Sursa: Sacred Stones
Din iubita mea Românie...
România Frumoasă. Parcul Herăstrău


Vă îmbrățișez cu drag și vă doresc un weekend minunat!

Sursa: Pinterest.com

11 comentarii:

  1. Daniela, sa te călăuzească Dumnezeu pe cale și dacă este voia Lui sa îți dăruiască locul de munca potrivit!
    Ca de obicei, din lucrul mâinilor tale ies lucrulețe extraordinare!
    Dumnezeu sa îi întoarcă la credintă pe dușmanii tăi🙏

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Andreea! Exact așa mă rog și eu. Facă-se voia Lui!
      Să ai o zi minunată!

      Ștergere
  2. I hope this month is not too stressful for you. Hope your job situation works out in a wonderful and happy way. It's the perfect time of year for vanilla ice cream. Happy July!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thanks so much, Jean, for your kind thoughts!
      Speaking of ice cream, I enjoyed a delicious one today after church. :)

      Ștergere
  3. Daniela, îți doresc să fie o lună cu vești bune, cu intamplări minunate și cu pace!
    Te îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc din suflet, Lili! O lună minunată și ție! Te îmbrățișez și eu cu drag și dor!

      Ștergere
  4. Ordonanțe și legi sună complet neatrăgător dar sper să fie bine pentru tine :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))) Chiar așa și este. Complet neatrăgător. :)))
      Îți mulțumesc din suflet!

      Ștergere
  5. Daniela, iti doresc din tot sufletul o luna plina de bucurii. Sa te ajute Dumnezeu sa iei decizia cea mai buna, sa aseze Maica Domnului totul asa cum este mai bine pentru sufletelul tau.
    Despre lucrurile minunate pe care le faci, nu pot sa spun decat ca ai manute de aur. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îți mulțumesc din suflet, Ioana! O lună cu multă sănătate și numai bucurii și vouă!
      Am depus astăzi dosarul, urmează o selecție a dosarelor și cu voia Domnului un examen scris urmat de un interviu.
      Mă rog să se facă voia Domnului!
      Cât despre lucrul de mână, mă ajută mult să rămân cu mintea întreagă. :))

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *