sâmbătă, 29 iulie 2023

Jurnalul unei femei simple (39)

(adus in blogosfera românească de către Corcodusa)

Doamne ajută tuturor! Bine v-am regăsit!
Iată că s-a scurs și luna iulie, cu bune și mai puțin bune, cu bucurii și dezamăgiri, cu emoții și efort susținut, dar și cu gânduri și frământări. Unde sunt verile de vacanță ale copilăriei? Unde e bucuria adevărată, cea neumbrită de griji?

Sursa: Pinterest.com

Pentru astăzi...
Sâmbătă, 29 iulie 2023 

Afară...
De câteva zile, vremea a devenit mai blândă, temperaturile sunt mai scăzute și am fost binecuvântați și cu ceva ploi. Slavă lui Dumnezeu pentru toate!

Mă gândesc...
La schimbările din viața mea ce au avut loc în ultimii ani, atât în viața personală, cât și în cea profesională. Cine s-ar fi gândit? 

Sunt recunoscătoare...
Lui Dumnezeu și Maicii Sale și Sfinților Mina, Spiridon și Sfintei Ecaterina, cărora m-am rugat și care m-au acoperit cu mila lor pentru reușita la examenul concurs pentru noul job.

În bucătărie...
Miroase a vinete coapte. Coacem pentru a le pune în punguțe, la congelator.

Sunt îmbrăcată...
Într-o rochiță albastră.

Meșteresc...
După o lungă și grea abstinență :))), am reluat croșetatul la păturica Double Trouble (Săptămâna 23).
 

În mașină și în mijloacele de transport (tramvai, autobuz), atunci când am avut loc pe scaun, am croșetat câte un pătrățel la păturica cu model granny square. Mai am de lucru aproximativ 27 de pătrățele. Lucrul merge încet, dar cu mila Domnului, cu răbdare și perseverență, crește și această păturică. 

Citesc...








Sper...
Să mă adaptez cu ușurință noilor schimbări. Pe de o parte sunt entuziasmată, pe de altă parte am tot felul de îngrijorări. De m-aș putea lăsa cu totul în mâinile Domnului...
 
Învăț...
Deși, am trecut cu bine de examen, încă mai citesc articole despre noul domeniu în care voi lucra, fiind un domeniu cu totul nou pentru mine.
Și firește, continui cu studiul limbii engleze, care a devenit o rutină a zilei.

În casă...
Astăzi vom face curățenia de sâmbătă și nădăjduiesc ca de săptămâna viitoare să intrăm într-un program de curățenie mai amănunțită.

Ascult...
Muzică franțuzească: Edith Piaf, Mireille Mathieu, Charles Aznavour, Pierre Bachelet...

Un film pe care îl recomand...
Una din ecranizările romanului de mai sus. Există numeroase ecranizări ale acestui film. Eu am văzut mai multe dintre ele, fiecare mi-a plăcut în felul ei. Săptămâna aceasta am văzut varianta din 1970, cu 
Susannah York și George Scott în rolurile principale.

Unul din lucrurile preferate...
Filmele clasice.

Un citat...
,,Si dacă totuși veți rămâne doar doi care să mergeți pe drumul cel drept, voi veți alcătui împreună o lume întreagă, o lume a iubirii vii."
(Feodor M.Dostoievski)

Sursa: Simplitate ortodoxă

O fotografie...

Faroe islands
Sursa: Travel Wonders
Credit: Ilhan Eroglu Photography

Un loc unde mi-ar plăcea să fiu...
La malul mării... Nădăjduiesc să ajungem până la sfârșitul verii, cu voia Domnului.

Din comorile pământului...
Laudă şi măreţie este lucrul Lui...

Rhodochrosite, Wessels Mine, Hotazel, Kalahari manganese fields, South Africa.
Sursa: Mineral Joy
Din iubita mea Românie...

Lacul Capra - Munții Făgăraș
Sursa: România turistică

Vă îmbrățișez cu drag și vă doresc un weekend minunat!

23 de comentarii:

  1. O plăcere întotdeauna sa ti citesc postările! Weekend minunat!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur din toată inima! Și mie-mi face tare bine să le scriu. Parcă mi se așează gândurile scriind.
      Te îmbrățișez cu drag!

      Ștergere
  2. O postare plina de liniste si bucurie, de mărire și mulțumire! Mulțumesc, m-a emoționat si pus pe gânduri in acelasi timp! Si pentru mine a fost o săptămână plina, grea, dar Slavă Domnului, mai e putin din ea! Tare as vrea sa invat si eu sa am liniste sufletească si lasarea in voia Domnului! Zile cu bucurie! Te îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Domnul să-ți dăruiască și ție zile senine și cu multă bucurie! Așa este, mai avem și săptămâni mai pline, apoi urmează și zile mai liniștite... Important e să căpătăm liniștea sufletească de care spuneai și să reușim să nu ne mai tulburăm din orice.
      Te îmbrățișez și eu!

      Ștergere
    2. Eu am comentat mai sus, acum vazui ca ori nu m-am semnat ori a dat greș tehnologia! Zile cu bucurie!

      Ștergere
    3. Mă bucur mult că ai revenit și ai făcut precizarea. Pace și bucurie și ție!

      Ștergere
  3. Jurnalele astea ale tale au ceva special. De ce nu te-ai putea lasa in mainile Lui complet? Doar stim ca orice moneda are doua fete, iar gandirea duala ne caracterizeaza, insa tocmai stiind asta, dar si altele, mult mai mult ca noi, dubiile ar trebui sa fie risipite. Pentru ca sunt o completa pierdere de timp si uneori aduc suferinta.
    Sa-ti fie bine pe drumurile tale! Si recunosc ca ma uluiesc persoanele care croseteaza in masina. Nu stiu cum reusesti.
    Un weekend odihnitor, draga Daniela! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dragă Suzana, mă bucur mult că îți plac filele acestea de jurnal. Pe lângă faptul că deschid câte puțin poarta sufletului în fiecare început de weekend, când cel puțin teoretic sunt mai liniștită, încerc să presar aici și câte ceva din minunățiile pe care le descopăr în timpul săptămânii (fotografii, muzică, filmulețe).
      Ai mare dreptate cu războiul gândurilor. Nu aduce decât frământări și tulburare, așadar multă suferință.
      Mulțumesc mult pentru urare! Cât despre croșetatul în mașină, pentru mine a devenit parte din călătorie. Îmi e tare greu în zilele de sărbătoare. :))
      Să aveți pace și bucurie! Te îmbrățișez cu drag!❤️😘

      Ștergere
  4. Mulțumesc mult, dragă Luiza! Nu am exagerat cu nimic când am spus că Dumnezeu, Măicuța Domnului și sfinții mei dragi au făcut milă cu mine. Mi-au picat și la scris și la oral, subiectele pe care le știam cel mai bine. Ba mai mult, migrena care m-a chinuit începând de luni, după examenul scris, a încetat exact miercuri seara, în ajunul probei orale. Altfel, nu știu ce m-aș fi făcut.
    Te îmbrățișez și eu cu toată dragostea și îți doresc un weekend minunat! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
  5. Pai, inca un motiv sa ne intalnim si sa sarbatorim!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Absolut! Tot pe malul lacului? 🤗
      Te îmbrățișez cu drag! ❤️😘
      (Dacă nu reușeam, ne întâlneam să mă consolați, așa-i? :)))

      Ștergere
  6. Luiza, draga mea, Dumnezeu lucrează pe căi pe care noi nu le putem cuprinde cu mintea omenească. Ne iubește în egală măsură și pe credincioși și pe necredincioși și nu vrea să se piardă niciun suflet. Mult am mai rătăcit și eu și Domnul nu s-a îndurat de mine și m-a adus înapoi, pe Cale. (Cel puțin așa sper, că sunt pe Cale.)
    Ce vreau să spun de fapt, este că trebuie să ne rugăm noi și pentru cei care (încă) nu o fac. Mult se vor fi rugat (și se roagă) și alții pentru noi.
    Dar, ai foarte mare dreptate, fără Dumnezeu nimic nu suntem!
    Noapte cu pace! 🤗

    RăspundețiȘtergere
  7. O, Doamne! Da, greu de înțeles disperarea de care spui. Cu adevărat înfiorător.

    RăspundețiȘtergere
  8. Felicitări pentru reușită si mult succes la noul loc de muncă. Să de-a Domnul să fie adaparea ușoară.
    Tot cu vinete ne-am ocupat și noi jelele acestea. AM pus și la congelator, dar am făsut și zacuscă.
    Nu am citit cartea. Secventa este dintr-o ecranizare a romanului. Actrița mi se pare cunoscută dintr-o ecranizare a romanului „Mândrie și prejudecată”. O să încerc să vad ecranizarea recomandată de tine. Mulțumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc din suflet! Slavă Domnului pentru ajutor că altfel n-aș fi reușit să rețin atâtea legi. A fost extrem de stufoasă bibliografia pentru examen.
      Secvența (gif-ul acela) este într-adevăr din fimul Mândrie și prejudecată. Mie-mi place felul relaxat în care pășește și citește în același timp.
      Te îmbrățișez cu drag și-ți doresc o după amiază binecuvântată!

      Ștergere
  9. Congratulations on the successful exam and new job! Hope all goes well with the new job. I needed to do some serious Saturday cleaning here but didn't get very far. Beautiful photos in your post, hope you get to visit that seaside very soon!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. The truth is that we have a little beach holiday booked for the middle of August, but I'm afraid that with the job change I won't be able to take a holiday any time soon. But at least one weekend we'll still go.
      Have a blessed day!

      Ștergere
  10. Și eu am temeri, dar cred că sunt în acest punct tocmai pentru că Dumnezeu a îngăduit asta și El știe că voi putea face față schimbărilor. Spor în toate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai mare dreptate, draga mea. Dumnezeu îngăduie toate acestea spre folosul nostru. Dar, tocmai pentru că suntem conștiente de acest lucru, am putea să ne lăsăm mai mult în voia Lui!
      Te îmbrățișez și-ți doresc și eu numai bine și spor în toate cele bune și de folos sufletului tău!

      Ștergere
  11. Felicitari pt reusita! Ce frumos e aici pe blog! Ca intr-o biserica!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult, dragă Mona! Mă bucură nespus cuvintele tale. Dar, frumusețea stă în ochiul privitorului. Și omul bun pe toate le vede bune și frumoase. Te îmbrățișez!

      Ștergere
  12. Felicitari Daniela! Sunt convinsa ca va fi bine la noul loc de munca. Eu consider ca ti-a fost daruit de Dumnezeu pentru rabdarea ta, pentru sufletul tau. 😘😘😘😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, dragă Ioana! Mâine încep la noul loc de muncă. Am niște emoții cât casa. :)

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *