marți, 11 iulie 2023

Pătură "Double trouble" - săptămâna a douăzecea

Doamne ajută tuturor! Bine v-am regăsit!

Pentru săptămâna a douăzecea a păturii Double Trouble, am folosit culorile: Duck Egg, Parchment și Mocha, de la Stylecraft Special, croșeta clasică, numărul patru și un model nou, cu câte o bobiță de popcorn, încadrată de un romb format din piciorușe triple.


Mi-a plăcut mult să lucrez aceste rânduri, lucrul a mers lin și ușor, fără să desfac aproape deloc. :))


Cu riscul de a vă plictisi, vă invit să mai aveți răbdare câteva săptămâni, pentru a putea vedea pătura în forma finală.

Vă îmbrățișez cu drag și vă doresc spor în toate cele bune și de folos!

Sursa: Pinterest.com

8 comentarii:

  1. Ce combinații reușite! O păturică minunata!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am mai spus-o. Imi plac maxim culorile, dar si modelul.
    Abia astept sa vad finalul. Spor la tot!
    Noapte cu pace, draga Daniela! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Suzana! Încă opt săptămâni. :)))
      Și în ultima, a douăzeci și noua, bordura.
      Spor și ție și o noapte liniștită!

      Ștergere
  3. Este din ce in ce mai frumoasa. Abia astept sa o vad terminata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Ioana! Nădăjduiesc să o termin până în toamnă.

      Ștergere
  4. Un model interesant! Îmi place cum ai asortat culorile! Abia aștept să văd rezultatul final!
    Poate voi încerca și eu! Zi cu spor să ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Dănuța! Nici modelul nici combinarea culorilor nu-mi aparțin. Eu doar le reproduc pas cu pas, învățând astfel diferite tehnici de croșetat.
      Dacă vrei să te apuci, vei găsi toate detaliile aici.
      Plus filmulețele de pe canalul lor de youtbe.
      Pentru orice alte nelămuriri, mă poți întreba. Te ajut cu bucurie. O zi binecuvântată și ție!

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *