duminică, 23 iulie 2023

{ Blog 365...day 204 }

Provocare adusă în blogosferă de către Sandra -
Diary of a stay a home mum

Doamne ajută la ceas de seară! Bine v-am regăsit!

Sursa: Pinterest.com

Una pe zi...
Laudă şi măreţie este lucrul Lui...

Amazing Quartz Cross
Locality: Reichstein Mine, Ocna DeFier, Romania
Size: 12.5 cm
Sursa: Geology Love
Credit: The Focal Crystal
Cuvântul zilei...
Cerurile spun slava lui Dumnezeu şi facerea mâinilor Lui o vesteşte tăria.

(Psalmul 18.1)

Provocare la rugăciune... (#23) - lansată de către Irina, Dulce casă.   


Pentru slăvirea lui Dumnezeu

Binecuvântează, suflete al meu, pe Domnul, și toate cele dinlăuntrul meu, numele cel sfânt al Lui! Laudă, suflete al meu, pe Domnul! Lăuda-voi pe Domnul în viața mea, cânta-voi Dumnezeului meu cât voi trăi!

Noapte binecuvântată peste lumea toată! Înger la somn pentru fiecare om!

Sursa: Pinterest.com

4 comentarii:

  1. Noapte binecuvântată și odihnitoare la minte și la trup, Daniela mea draga!
    Mult succes mâine la examen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc din suflet, Andreea! Pentru rugăciunile voastre, se va milostivi Domnul de mine.
      Noapte cu pace și vouă!

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *