luni, 17 iulie 2023

Pătură "Double trouble" - săptămâna a douăzeci și doua

Doamne ajută tuturor!

Săptămâna 22 a păturii Double Trouble vine cu un model nou pentru mine, destul de sofisticat și laborios, dar dacă urmărești pas cu pas schema de lucru sau informațiile din tutorial, nu e chiar atât de greu de lucrat. 


Am folosit croșeta clasică (nr. 4) și culorile: Storm Blue, Duck Egg și Mocha.


Aceste ultime două săptămâni le-am lucrat destul de repede, dar urmează o săptămână cu un model tunisian, cu croșeta cu fir, care nu-mi place la fel de mult și mi se pare că înaintez mai greu, așa că probabil voi fi gata peste mai mult timp decât aș vrea.

Cu toate acestea, mă bucur că mă apropii de final cu această păturică și sper ca până în toamnă, când vine vremea lor, să le finalizez și pe celelalte două.

Pe cea în nuanțe de albastru am suspendat-o în săptămâna a zecea



Iar la cea cu model granny square, mai am cam jumătate din pătrate de lucrat:

Vă îmbrățișez cu drag și vă doresc o zi minunată!

8 comentarii:

  1. Mai este un pic si va fi gata splendoarea ta!
    Dar si cea cu patrate este foarte frumoasa, chiar si in faza asta.
    Spor la tot, draga Daniela!
    Noapte buna! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Suzana! Să ai spor și tu în tot ce faci și o zi minunată! ❤️😘

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Lili! Și tu faci lucruri atât de frumoase!

      Ștergere
  3. Îmi place foarte mult pătura Double Trouble, dar și cea cu model granny square este drăguță! Spor la lucru! Abia aștept să văd finalul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos! Și tu să ai spor în toate cele bune! Te îmbrățișez!

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *