joi, 19 ianuarie 2023

Rochițe croșetate fetiță nou-născută

 Doamne ajută tuturor!

Astăzi vreau să vă arăt o rochiță croșetată din bumbac pentru o fetiță de abia născută. Bine, acum fetița are deja aproape patru ani, o cheamă Maya Alexandra și la botezul ei am avut un rol important, acela de moașă. :)) Doi ani mai târziu însă, am fost nașa de botez a fratelui ei. Și pe ea o consider tot un fel de finuță a mea pentru că o iubesc la fel de mult și pentru că habar n-am ce-mi este altfel, conform tradițiilor.

Modelul l-am găsit pe youtube la dna Irene Simon, cu denumirea Rochiță cu raglan rotund



Inițial i-am făcut numai zece rânduri sub raglan, pentru că voiam să o îmbrace atunci, la trei săptămâni, cât avea când a fost botezată. După un timp însă, când păpușa a mai crescut puțin, i-am mai adăugat câteva rânduri în continuare.

Tot pentru Maya și tot pentru cel mai important moment al vieții ei, am lucrat și o rochiță albă, croșetată în partea de sus și cu tull în partea de jos.

În speranța că v-au plăcut rochițele acestea lucrate de mine, vă îmbrățișez cu drag și vă doresc o zi binecuvântată.

11 comentarii:

  1. Those dresses are very beautiful, you are very talented.

    RăspundețiȘtergere
  2. I used to have a dress just like this blue one.

    RăspundețiȘtergere
  3. Diafane! Te felicit din toată inima!
    Numai bine! Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc din suflet, Maria!
      Mă bucur atât de mult că îți plac...
      Uite, mai am una asemănătoare aici:
      https://danahandmade.blogspot.com/2018/05/rochita-crosetata-combinata-cu-tull.html
      Doamne ajută și ție! Noapte cu pace!

      Ștergere
  4. Cat de frumoase rochițe, Daniela!
    Cred că reflecta ceva din frumusețea ta interioara!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tot un fel de rochițe pentru păpuși, Andreea dragă.
      După cum vezi, încă mă mai joc și eu cu păpușile.
      Te asigur că sentimentele sunt asemănătoare cu ale tale și ale micuțelor tale, pe care le-ați avut când ați făcut rochița păpușii.
      Vorba cântecului, inima mea are doar 16 ani. :)))
      Îți mulțumesc dim toată inima pentru dragostea ta!

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *