joi, 4 mai 2023

{ Blog 365...day 124 }

Provocare adusă în blogosferă de către Sandra -
Diary of a stay a home mum

Hristos a înviat! Bine v-am regăsit!
Sper că sunteți bine cu toții. Eu am o săptămână ceva mai grea, dar simt miros de weekend. Numai mâine nu-i poimâine. :))
M-am gândit să vă mai arăt stadiul lucrului meu. Am ajuns cam la jumătate cu fața de pernă lucrată cu modelul japonez recomandat de către Suzana:
(pozele sunt jalnice, dar asta este camera telefonului meu...)


Și în stilul meu propriu, nu am terminat bine acest proiect (nu mai spun de toate celelalte aflate în diverse etape de lucru) și mi-a încolțit deja o idee nouă. :)
Am primit recent o trăistuță care avea un logo (pe care l-am curățat) și cum mi se pare tare tristă așa, simplă, m-am gândit să o înveselesc puțin:


Să îi croșetez o danteluță sau măcar câteva floricele. Încă nu m-am hotărât. Poate ceva de genul: 


(Sursa foto: pinterest.com)

Să trecem la lucrurile cu adevărat importante... 














Am preferat să vă arăt mai multe icoane cu cei doi sfinți, decât să copiez aici din viețile sfinților, dar dacă aveți vreme și răbdare, vă recomand din toată inima să le citiți. Sunt absolut minunate.

Una pe zi...
Strălucire şi măreţie este lucrarea Lui...

Torbernite - Congo
Shinkolobwé, Katanga
Largest crystal: 1.3 cm
Dimensions: 17 x 12 x 26 cm
Sursa: mim museum

Gândul zilei...

Rugăciune către Sfânta Mare Muceniță Irina, ocrotitoarea căsătoriților și a celor care vor să se căsătorească
Cu umilința inimii și cu evlavie venim noi, păcătoșii și săracii, către tine, Sfântă slăvită fecioară și Mare Muceniță Irina, albina lui Hristos cea mult lucrătoare, care pe cuvintele Sfântului Duh, cele luminate și mai dulci decât mierea și fagurele, pe buzele tale le-ai purtat și prin a lor dulceață și lumină multe suflete ai îndulcit și ai luminat; auzi-ne și pe noi, nevrednicii, cei întristați și apăsați de conștiința mulțimii păcatelor noastre, care, prin a noastră nesimțire și lenevire, sporesc și se întăresc, și ca o rugină veche, prin obișnuință, cheltuiesc și strică în toată vremea tăria și frumusețea sufletelor noastre. Și de aceea, te rugăm pe tine, porumbița lui Hristos cea curată și preablândă, care prin sfântă neprihănire ai zburat de pe pământ către acoperământul cerescului Vultur, nu ne uita pe noi cei nemernici și cu totul neputincioși, care ne zbatem, zăcând jos în această vale a plângerii și a ispitirii, și care îndrăznim a te pune pe tine mijlocitoare, sfântă fecioară, către Preabunul și Preacuratul tău Mire, Hristos. Ia aminte la toți cei care cu credință și cu dragoste alergăm către tine la vreme de necaz și de primejdii.
Știm că tu ai mare îndrăzneală către Preabunul nostru Mântuitor, pentru a Cărui dragoste ți-ai pus sufletul tău; de aceea credem fără de îndoire că la toată cererea spre folosul nostru vei fi ascultată de Preamilostivul Dumnezeu pe Care roagă-L să ne povățuiască pe noi pe calea mântuirii și să ne sprijinească cu darul Său la vreme de ispite și de încercări și să ne acopere cu a Sa milă de toate primejdiile văzuților și nevăzuților vrăjmași. Să ne trimită frica Sa în inimile noastre, că prin ea să viețuim cu trezvie și cu luare aminte, spre a scăpa de veșnicele munci și a dobândi bucuria cea necuprinsă de minte și fără de margini și să slăvim împreună cu tine, Sfântă fecioară, pe Dumnezeul nostru, Cel închinat în Sfânta Treime, pe Tatăl, pe Fiul și pe Duhul Sfânt, acum și pururea și în vecii vecilor. Amin!

Rugăciune grabnic folositoare către Sfântul Efrem cel Nou
Sfinte Mare Mucenice Efrem, ascultă rugăciunea mea, a păcătosului, și vino în ajutorul meu. Am aflat de minunile tale, am aflat de darurile pe care le-ai primit de la Dumnezeu pentru jertfelnicia ta. Și, văzând cum atâta mulțime de oameni a fost ajutată de tine, îndrăznesc să nădăjduiesc și eu, știind că nu vei trece cu vederea cererea mea. De nenumărate ori te-ai arătat în vedenii și vise, spunând celor credincioși că vor primi cele cerute în rugăciune. Eu nu sunt vrednic de o astfel de mângâiere, pentru că păcatele mele sunt multe și credința mea este puțină, dar cred că iubirea ta covârșește răutățile mele și nădăjduiesc, prin mijlocirea ta, să pun început bun mântuirii mele.
Roagă-te lui Dumnezeu pentru mine, Sfinte, să caut cele de folos mântuirii. Trupul meu este slăbănogit de păcate și sufletul meu este moleșit din pricina patimilor. Iubitor de păcate sunt și la faptele cele bune mă lenevesc. Cere-I lui Dumnezeu să îmi sporească credința, să-mi înmoaie inima cea învârtoșată, să îmi dăruiască smerenie, răbdare și râvnă în războiul duhovnicesc. Sfinte Efrem, învață-mă să mă rog, să nădăjduiesc, să cred, să iubesc, să rabd și să iert.
Sfârșitul tău mucenicesc mă îndeamnă să lepăd desfătările trecătoare ale acestei lumi. Chinurile pe care le-ai suferit mă îndeamnă să ridic și eu crucea ascultării de Dumnezeu. Învață-mă, sfinte, să trăiesc nu după voia mea, ci după voia dumnezeiască, să nu caut cele ale mele și să mă izbăvesc de patimile și de păcatele care mă apasă. Alungă de la mine toate ispita diavolească. Prea mult am păcătuit, prea mult am izgonit de la mine harul dumnezeiesc. Acum a sosit ceasul mântuirii mele, sfinte. Domnul bate la ușa inimii mele și vreau să Îi deschid. Ajută-mă, sfinte, că sunt neputincios!
Roagă-te pentru mine până la ultima suflare a vieții mele. Roagă-te, Sfinte Efrem, pentru tot poporul creștinesc, pentru toții ierarhii, preoții, monahii și credincioșii. Roagă-te pentru părintele meu duhovnicesc și pentru toate rudeniile mele după trup și după duh. Roagă-te, sfinte, pentru robii lui Dumnezeu (numele), pentru toți cei care mi-au cerut să mă rog pentru dânșii, pentru toți cei care se roagă ori se ostenesc pentru mine, pentru toți cei care mi-au făcut vreun bine ori vreodată m-au ajutat, știuți și neștiuți.
Ajută, Sfinte Efrem, pe cei care zac în patimi, robiți de nepocăință și trândăvie, pe cei ce sunt în necazuri și în ispite. Alină-le suferința sufletească și trupescă și-i ocrotește pe cei ce sunt în închisori, în spitale, azile sau orfelinate și pe toți cei care sunt singuri, bolnavi și neputincioși.
Înmulțește rugăciunile pe care le faci pentru noi, Sfinte, ca și noi să cădem la rugăciune, mulțumindu-ți din prea plinul inimii. Ca împreună cu tine să Îl slăvim pe Dumnezeul cel în Treime lăudat, în vecii vecilor. Amin.

Să aveți o după amiază binecuvântată! Vă îmbrățișez cu drag!

Sursa: pinterest.com

7 comentarii:

  1. adevărat a înviat!
    flori! flori să pui, nu dantelă

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos! Recunosc că am râs citind răspunsul tău. Foarte hotărât!
      E oarecum curios faptul că un bărbat se decide atât de ușor.
      Oricum, de acum știu pe cine să întreb când am o astfel de dilemă. :)))

      Ștergere
  2. Adevărat a înviat! Va citesc zilnic, de cateva săptămâni bune si sufletul mi se umple de bucurie! Va mulțumesc! O rugăciune scrisa, o icoana postata, o poza cu lucrul de mână, un cristal minunat, toate raspandesc Frumusete! Sfinții pomeniti maine sa aduca bucurii și ajutor in toate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc din suflet, Viorica! Mare bucurie îmi faci și tu mie prin cuvintele tale pline de dragoste.
      ***
      Pentru rugăciunile Născătoarei de Dumnezeu și ale tuturor sfinților Tăi, Doamne Iisuse Hristoase, Dumnezeul nostru, miluiește-ne pe noi!

      Ștergere
  3. Ce frumooos! Nici nu imi vine a crede ce ai facut! Prima data am presupus ca faci un fel de portofel. Insa fata de perna suna si mai bine.
    Nu stiu ce vei face in cele din urma pe plasuta, insa imaginea cu floricelele imi place mult.
    Multumesc pentru linkuri, Daniela!
    Spor in tot ceea ce faci!
    O seara binecuvantata! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, ar fi fost drăguț un portofel/portfard... Nu m-am gândit.
      Deja am două voturi pentru flori. :) Flori să fie!
      Mulțumesc din suflet!
      Noapte cu pace! 🤗😘

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *