luni, 15 mai 2023

{ Blog 365...day 135 }

Provocare adusă în blogosferă de către Sandra -
Diary of a stay a home mum

Hristos a înviat! Bine v-am regăsit!

Sursa: pinterest.com

În măsura în care ne smerim și ne curățim inima, începem să vedem frumusețea lui Dumnezeu peste tot.
Suntem datori să fim ”curați cu inima”, curați nu numai de fapte rele, ci și de gânduri rele, mai ales de ținerea de minte a răului și de amărăciune.
Domnul să ne ajute să ne curățim neîncetat inima!


„Mai înainte de toate cele ce se păzesc, păzeşte-ţi inima, căci din ea izvorăşte viaţa.” (Pilde 4:23)

Prin inima curată Îl vei căuta pe Dumnezeu. Prin simplitate Îl vei găsi şi te vei bucura de El. Inima curată trece uşor de porţile cerului.
(Părintele Amfilohie Makris)

Una pe zi...
Strălucire şi măreţie este lucrarea Lui...

Fantastic Amethyst on Orthoclase From Brandberg, Namibia.
Photo Copyright - Albert Russ
Sursa: Geology Wonders
Gândul zilei...

"Numai Dumnezeu poate schimba inimile oamenilor."
( Sf. Porfirie Kavsokalivitul)

Vă îmbrățișez cu drag și vă doresc o noapte cu pace!

9 comentarii:

  1. Domnul sa ne miluiască si sa ne ajute pe toti, caci vremuri grele se aștern la orizont! Va imbratisez si va mulțumesc pentru gândurile frumoase!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doamne miluiește!
      Viorica, draga mea, m-aș bucura să mi te adresezi simplu, nu cu pronumele de politețe. Așa cum sunt și eu, un om simplu.
      Te îmbrățișez și eu în dragostea lui Hristos Domnul!

      Ștergere
    2. Mulțumesc, asa voi face! Zi cu spor in toate! 🤗🤗

      Ștergere
    3. O zi binecuvântată și ție! Te îmbrățișez cu drag!

      Ștergere
  2. Tare complicat cu iertarile astea pentru cei care (ne) fac rau. Este bine sa mai citim astfel de indemnuri. Uneori ma intreb daca iertarea perfecta ar genera si uitare totala...
    Noapte buna cu liniste, draga Daniela!😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai dacă n-ai uitat înseamnă ca n-ai iertat.

      Ștergere
    2. Neputinţa de a ierta.
      "Uneori e greu să iertăm şi e greu din două motive: e greu pentru că vrăjmaşul se împotriveşte, nu-i place deloc să iertăm pe cineva şi din cauza asta ne aduce argumente – că nu merită, dar iertarea nu e legată de meritul celui pe care-l iertăm.
      Iertarea este lucrarea mea, a sufletului meu, şi este puterea pe care mi-o dă mie Dumnezeu. Şi un alt motiv pentru care este greu să iertăm este că nu ştim ce este iertarea. Noi confundăm iertarea cu scuzarea celuilalt: „Era beat!”. Aceasta nu este iertare. Acesta este.. găsim o explicaţie, o scuză pentru comportamentul care ne-a rănit, şi nu avem curajul să spunem: „M-ai rănit şi te iert!” Să nu reiau discuţia şi să nu mă împac cu celălalt înainte de a-l ierta. Confundăm iertarea cu împăcarea.
      Noi ne împăcăm fără să ne iertăm, şi se adună şi se adună şi se adună, şi nu mai putem să ne privim în ochi cu adevărat. Confundăm iertarea cu uitarea. „Am uitat!” Nu. Iertarea nu este uitare. Atunci ce este iertarea? Este mila lui Dumnezeu trecută în mine, pe care eu o trec aproapelui meu, sau celui care m-a rănit, sau mie, şi zic:”Doamne, vino Tu şi iartă!”.
      (Maica Siluana Vlad)

      Ștergere
    3. Așa este, Suzana dragă. Este foarte complicat, chiar foarte greu. Domnul să ne ajute să împlinim acest cuvânt, care mi se pare iertarea deplină:
      "Să iubim bine, să iubim frumos, să iubim rana şi pe cel ce a făcut rana!"
      Părintele Arsenie Papacioc

      Ștergere
    4. Nici nu stiu cum sa-ti multumesc pentru aceste crampeie de intelepciune. Cu adevarat confundam iertarea cu impacarea de cele mai multe ori, insa in noi lucrurile nu sunt limpezite. Exista mereu o solutie, doar sa o folosim, pentru ca EL ne-a dat-o!
      O zi binecuvatata, Daniela!😘❤️

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *