joi, 25 mai 2023

{ Blog 365...day 145 }

Provocare adusă în blogosferă de către Sandra -
Diary of a stay a home mum

Hristos S-a înălțat! Bine v-am regăsit!
Iisuse, Cel ce Te-ai înălţat de la noi la Cer, nu ne lăsa pe noi singuri!


Astăzi mi-am luat o zi de concediu, așa cum fac în fiecare an de Înălțarea Domnului. Tot sper, an de an să se declare zi liberă națională, dar văd că încă nu s-a întâmplat.
Dimineață am fost la biserică, iar după amiaza mi-am petrecut-o cu Maria. Ea a învățat și eu am pictat. Cum sună asta... Nu, nu pot să-i spun pictat. Am umplut niște spații cu acuarelă. Dar, descopăr că lucrul acesta mă relaxează foarte mult. Așa că, cine știe? Poate că va ieși ceva frumos până la urmă. 
Aseară am vopsit câteva ouă împreună cu Maria, cu metoda mamei mele, cu frunze legate cu dres. Aveam în plan și cozonac, dar din păcate nu am fost în stare (am avut niște dureri în urma unei intervenții dentare), așa că am împărțit prăjituri cumpărate. 


Una pe zi...
Strălucire şi măreţie este lucrarea Lui...

A mineral known as "The Rose of The Inca"
Rhodochrosite is a manganese carbonate mineral with chemical composition MnCO3.
It was first found in the silver mines of Romania.
Rhodochrosite is Argentina's "national gemstone".
Colorado officially named rhodochrosite as its state mineral in 2002.
Sursa: Joumana Khalaf
Gândul zilei...
,,E minunat să găsești în tine puterea să spui o vorba bună, puterea să faci oamenii să se bucure, chiar dacă numai pentru o clipă.
Cu gesturi mici, vom înceta să mai fim singuri."

(Părintele Cleopa Ilie)

Noapte binecuvântată, dragii mei! Sus să avem inimile!

8 comentarii:

  1. Ce postare frumoasa!
    Ouăle au ieșit tare bine, chiar frumoase!
    Bujorul e atât de frumos!
    Cuvintele părintelui Cleopa de pus la inima🫶🙏

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Andreea! De fapt, Maria a acoperit scrisul (data expirării) de pe ouă cu frunza. Ne-am amuzat amândouă când le-am desfăcut. :))
      Da, și eu iubesc bujorii. Am reușit să prind și eu anul acesta și alb și roz.
      Cât despre părintele Cleopa... Chiar cuvinte de pus la inimă. Domnul să ne ajute să îi urmăm sfaturile părintelui!

      Ștergere
  2. Adevarat S-a inaltat!
    Ouale arata foarte frumos. Nu am incercat metoda.
    Iar bujorii 'minerali' sunt de exceptie.
    Parintii adevarati spun mereu lucruri intelepte. Pacat ca nu ajung chiar peste tot!
    Noapte cu pace, Daniela! Multumesc pentru roz! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, dragă Suzana! Eu așa vopseam cu mama mea în copilărie.
      Ai mare dreptate cu înțelepciunea părinților. De-am lua aminte...
      Noapte cu pace și ție! Te îmbrățișez! 😘❤️

      Ștergere
  3. Cât de frumoase sunt ouăle!
    Spor și bucurie la pictat!
    Multă sănătate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Lili! La fel îți doresc și eu! O noapte liniștită!

      Ștergere
  4. Adevărat S-a înălțat!
    Ce ouă frumoase, eu le roșesc în foi de ceapă, rare ori fac modelul cu frunze.
    Ce pictezi? Că pe mine m-a prins deja febra picturii :)))....
    Imi place bujorul, iar Părintele Cleopa mare adevăr a grăit!
    o seară frumoasă să ai! Multă sănătate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Dănuța Mihaela! :)) Nu mai greșesc, vezi?
      Pictat e mult spus. E o pânză desenată, iar spațiile sunt numerotate, la fel și vopselele... E amuzant. Începe să se contureze.
      Multă sănătate și ție și un weekend minunat!

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *