duminică, 28 mai 2023

{ Blog 365...day 148 }

Provocare adusă în blogosferă de către Sandra -
Diary of a stay a home mum

Hristos S-a înălțat! Bine v-am regăsit!
Astăzi, după biserică, am fost la un festival de ciocolată


Ne-am îndulcit și noi gustând din bucățelele delicioase oferite de către artizani... Maria a făcut poza de mai jos pentru suportul acela croșetat în formă de floarea soarelui. O nouă provocare pentru mine. :))


Mi-au plăcut unele din mesajele lipite pe trepte:


Am cumpărat și noi câteva figurine, bomboane fondante, o ciocolată cu ardei iute și una fără zahăr pentru Cristian. Erau atâtea minunății!... Dar, și prețuri pe măsură.


Apoi, am fost cu Maria să îi cumpăr o rochie pentru Festivitatea de absolvire de mâine. A fost destul de greu să găsim ceva mai simplu printre atâta sclipici, mărgele și paiete... Dar, slavă Domnului, am găsit o rochiță care să placă și mamei și fiicei. :)


Așadar, mâine am o zi de concediu și vom merge cu toții la festivitate. Suntem destul de emoționați în legătură cu asta. Maria pentru că termină liceul, Ștefan fiindcă merge la liceul pe care l-a terminat și el și noi pentru că nu am participat niciodată la o asemenea festivitate. Când a absolvit Ștefan nu s-a organizat nimic, fiind în pandemie.

Una pe zi...
Strălucire şi măreţie este lucrarea Lui...

A Gemstone That Looks Like Chocolate Bars
Photo credit: Rob Lavinsky/iRocks.com
(Știu că v-am mai arătat eșantionul acesta, dar la o postare cu ciocolată parcă nu merge altceva.)

Gândul zilei...
„Ciocolata este fericirea pe care o poți mânca.” – Ursula Kohaupt

Noapte bună și vise dulci!

10 comentarii:

  1. Mult succes mâine, să aveți o zi minunată ❤️❤️❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Oana! Și voi să aveți o săptămână minunată! Ți-am citit jurnalul și mi-a plăcut foarte mult. ❤️

      Ștergere
  2. să aveți o zi binecuvântată, cu soare frumos (care să usuce lacrimile de bucurie și emoție) și clipe minunate, pe care să le așezați într-un colț al sufletului, pentru mai târziu ...
    felicitări pentru absolvire și mult succes în toate cele bune! Excelsior!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc din suflet, Florin! De fapt, afară bate vântul. Dar, uneori vântul usucă lacrimile mai bine decât soarele.
      Bucuriile copiilor sunt flori pentru sufletul nostru, iar căderile lor sunt rugile noastre.
      Să aveți și voi numai flori, bucurii și mângâiere de la puiul vostru!

      Ștergere
    2. mulțumim, să dea Dumnezeu la toată lumea! dar vezi, viața nu înseamnă doar bucurii, din cauza noastră. toți cădem, important e să ne ridicăm repede și să nu deznădăjduim ... ”în lume necazuri veți avea; dar îndrăzniți!”
      sus să avem inimile!

      Ștergere
    3. Ai mare dreptate. Să avem nădejde!
      Și să știi că a ieșit soarele până să înceapă festivitatea. A fost o vreme perfectă pentru evenimentul în aer liber din curtea școlii.

      Ștergere
  3. Sa va fie ziua minunata la astfel de evenimente emotionante. Mereu le-am considerat asa si nu cred ca starile de spirit s-ar putea schimba prea mult!
    Cat priveste festivalul l-am pierdut si in acest an. Nu stiu cat de buna este ciocolata, insa mereu imaginile sunt mai spectaculoase. Ca si cristalul...
    O saptamana bucuroasa, draga Daniela! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Suzana! Chiar așa a fost, cum spui... Extrem de emoționant!
      Iar festivalul... chiar mă așteptam la ceva mai mult, mai spectaculos. E drept că nu am asistat la niciuna dintre prezentări, dar parcă tot îmi închipuiam un pic altfel.
      O săptămână binecuvântată, cu pace și bucurie și ție, draga mea! 😘❤️

      Ștergere
  4. Can't go wrong with a chocolate festival. Yum. I didn't realize our children were quite so close in age, glad you got to attend an organized graduation. Both my kids had very different graduations as well (though my oldest graduated the year before the pandemic). Hope you are enjoying a relaxing start to your week!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Right? My daughter and I both love chocolate. I know you do, too.
      Glad to hear both your boys had a graduation. I felt today how exciting it can be.
      Have a wonderful week!

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *