miercuri, 17 mai 2023

{ Blog 365...day 137 }

Provocare adusă în blogosferă de către Sandra -
Diary of a stay a home mum

Hristos a înviat! Bine v-am regăsit!

Moartea nu înseamnă nimic! Doar că am trecut de partea cealaltă: e ca şi cum m-aş duce în camera de alături. Dar eu rămân tot eu, iar tu rămâi tot tu. Ce eram înainte unul pentru celălalt, suntem şi acum. Cheamă-mă cu numele cu care m-ai chemat întotdeauna, care ţi-e atât de familiar, vorbeşte-mi la fel de frumos cum îmi vorbeai. Nu-ţi schimba tonul vocii, nu lua un ton solemn, sau trist. Continuă să râzi de ceea ce te făcea să râzi, continuă să te bucuri de micile lucruri de care te bucurai când eram împreună! Roagă-te pentru mine, zâmbeşte-mi, nu mă uita! ... Nu sunt departe, sunt în camera de alături. Fii sigur de asta! Şterge-ţi lacrimile, şi nu mai plânge, dacă mă iubeşti: zâmbetul tău este acum pacea mea!

(Fericitul Augustin) 


Hristos a Înviat!

10 comentarii:

  1. Amin!
    Odihnă veșnică, mătușii tale!
    Hristos a înviat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Andreea!
      Adevărat a înviat și nouă viață veșnică ne-a dat!

      Ștergere
  2. Adevarat a inviat!
    Textul tau pare sa aiba o conexiune in viata reala.
    Daca este asa, sa-i fie drumul in lumina.

    Numai bine si pace, Daniela!😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Suzana!
      E adevărat, sora mamei mele a trecut la cele veșnice.
      Domnul a rânduit ca biata mea mamă să le supraviețuiască și fratelui și surorii ei, deși ea era cea mai bolnavă dintre ei...

      Ștergere
  3. omul atunci moare cu adevărat când este uitat și nu-l mai pomenește nimeni ... el continuă să trăiască în sufletele celor dragi care-l pomenesc și se roagă pentru el.
    Hristos a înviat! sus să avem inimile!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevărat a înviat! Domnul să ne miluiască și să ne ajute să îi pomenim pe toți cei adormiți!
      ,,Cea mai întâlnită formă de ajutorare a celor adormiţi este rugăciunea. Aşa cum ne rugăm pentru cei dragi când sunt în necazuri, în boli, la fel suntem datori să ne rugăm când aceştia sunt chemaţi de Dumnezeu la viaţa veşnică.
      Fiecare dintre noi să ne obişnuim ca în rugăciunile noastre să-i pomenim pe cei adormiţi, cu mai multă grijă şi stăruinţă decât o facem pentru cei vii, pentru că cei vii încă mai au timp să-şi pregătească veşnicia, pe când cei adormiţi, nu."
      Părintele Adrian Niță (părintele meu duhovnic)

      Ștergere
  4. Hristos a Inviat!
    Dumnezeu sa o ierte pe matusa ta!
    Cand am citit postarea ta, tocmai ma intorsesem de la inmormantarea mamei unei colege si, cam acelasi lucru a spus si parintele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevărat a înviat, Ioana!
      Domnul să ne ajute să tratăm moartea în acest fel!
      Eu sunt tare departe de a avea această liniște interioară.
      Mila Domnului cu noi toți!

      Ștergere
  5. Dumnezeu sa o ierte pe mătușa, iar celor rămași sa le dea putere sa trăiască pentru veșnicie! Noapte binecuvântată si Hristos a înviat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevărat a înviat! Domnul să ne miluiască pe toți!
      Mulțumesc din suflet!

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *