miercuri, 10 mai 2023

Rucsac croșetat cu kit din piele ecologică

 Hristos a înviat!

Vă mai amintiți că la începutul anului m-am apucat să croșetez un rucsac bleumarin pentru prietena fiului meu?


Cu mila Domnului l-am dus la bun sfârșit. Am lucrat cu firul special pus în două și cu croșeta clasică, nr. 5,5.





Atunci când am comandat kitul de piele ecologică (format din bază, capac cu mâner și cataramă, plus curelele de strângere a rucsacului și cele de purtat pe spate), am cumpărat și un material de căptușeală.


Așa că am trecut și la confecționarea dosului rucsăcelului. Am măsurat o bucată care să îmbrace lejer rucsacul pe dinafară...


Am călcat marginea de sus și am cusut pe lateral.


Și apoi și colțurile, pentru a se potrivi pe baza rucsacului.


Pentru că nu am reușit să potrivesc chiar exact căptușeala cu interiorul rucsacului, am băgat un elastic cilindric prin tivul de sus. Apoi, am fixat căptușeala cu ajutorul unor ace cu gămălie și ulterior, am cusut manual căptușeala de rucsac.



Cam așa arată finalizat:


Mai am materiale pentru unul roșu pe care i l-am promis Mariei, dar deocamdată nu vreau să mă apuc de el, până nu mai finalizez din lucrările începute. Cu ani în urmă am mai lucrat un rucsac aici și un altul aici.

Vă doresc spor în toate și numai bucurii!

18 comentarii:

  1. Ești uimitoare, este superbbbb!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc din suflet, Andreea! Mă bucur mult că îți place. Sper să fie încântată și Georgia. De abia aștept să i-l ofer. :)

      Ștergere
  2. Atât de mult îmi place imaginea din partea de sus a blogului!!♥️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și mie-mi place mult. Cred că e tihna pe care o căutăm cu toții.

      Ștergere
  3. Ce frumoase sunt rucsacelele.
    Dar, cred că pt cel al Georgiei te-ai străduit mai mult. Rezultatul e minunat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Andreea! Adevărul este că la acesta m-am cam chinuit. Cred că ceva nu am făcut bine; fie numărul croșetei nu a fost potrivit, fie am lucrat prea strâns, dar nu numai că am înaintat foarte greu, dar nu puteam să lucrez mai mult de câteva rânduri într-o zi pentru că mă dureau degetele și coatele de la încordare.
      Modelele anterioare nu au această ținută, dar le-am lucrat repede și ușor.
      Cred că ai dreptate, se vede strădania. :)

      Ștergere
  4. Nu am stiu ca exista kituri de felul acesta de cumparat. Si ca fie noutatea completa, nu banuiam o solutie crosetata pentru un rucsac. Esti foarte talentata, Daniela! Sa fie purtate cu multa bucurie!
    O seara minunata! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Suzana, eu le-am luat de pe kadi.ro, dar am văzut și pe firdetricotatpovești.ro și pe atelierulcufire.ro... Sunt și kituri pentru genți, poșete, mai mici mai mari, din piele ecologică sau naturală, în diferite culori, pentru toate gusturile.
      Mulțumesc frumos! O seară minunată și ție! 😘❤️

      Ștergere
  5. Felicitări. Foarte frumos, se vede multa munca depusa la el! Cand eram mici am croșetat eu cu sora mea, tot dintr-un fir negru, niște traistute, si le-am si căptușit. Ce mândre le mai purtam!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult, Viorica! Ce frumos că ați croșetat de mici! Eu am învățat să croșetez de abia din 2017. Când eram mică am învățat doar să tricotez și să cos, dar asta am făcut încă de la șapte ani.
      Cred că e minunat să ai o soră și să împarți pasiunea cu ea...

      Ștergere
    2. Sora mea e foarte departe de mine, dar ea stie sa faca aproape orice lucru de mana, crosetat, tricotat, croit, cusut, impletit coșuri si multe altele. Si timpul ii permite, eu sunt la inceput in toate! Zi cu frumoasa si cu spor!

      Ștergere
    3. Să fie sănătoasă! Să fiți sănătoase amândouă și să vă bucurați una de alta, chiar locuind departe (locuiți oricum una în inima celeilalte). Cred că e tare frumos să ai o soră. ❤️
      Și eu sunt la început în toate și vreau să fac din toate. Cred că e important să încercăm măcar. Și să fim mulțumite că putem face și atât. Eu am tare mult de lucru și la capitolul acesta.
      Te îmbrățișez cu drag și îți doresc o zi binecuvântată!

      Ștergere
  6. Ce mult îmi place cum ți-a ieșit rucsacul! Nu știam că există astfel de kit-uri! Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Dănuța! Și eu am descoperit întâmplător. Dar, merită să lucrezi cu un astfel de kit. Arată mult mai bine un rucsăcel sau o geantă în combinație cu pielea, fie ea și ecologică.

      Ștergere
  7. Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Ioana! Să ai o săptămână binecuvântată!

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *