sâmbătă, 13 mai 2023

{ Blog 365...day 133 }

Provocare adusă în blogosferă de către Sandra -
Diary of a stay a home mum

Hristos a înviat! Bine v-am regăsit!


„În ce chip doreşte cerbul izvoarele apelor, aşa Te doreşte sufletul meu pe Tine, Dumnezeule. Însetat-a sufletul meu de Dumnezeul cel viu; când voi veni şi mă voi arăta feţei lui Dumnezeu?” (Psalm 41:1-2)

Una pe zi...
Strălucire şi măreţie este lucrarea Lui...

Fantastic Jumbo Size Natural Tourmaline Crystal On Matrix
From Paproke Afghanistan.
Photo Copyright - Hamza Gems Minerals
Sursa: Geology Wonders
Gândul zilei...

Ce să facem? Să deznădăjduim? Nu! Să avem nădejdea samarinencii, care era atât de păcătoasă. Aceasta este credinţa noastră! Îl ia pe corb şi-l face porumbel. Ia o desfrânată şi o face apostol. Ia un tâlhar şi-l face sfânt. Mare este puterea pocăinţei! De aceea, nu ne va judeca Dumnezeu pentru că am păcătuit, ci ne va judeca pentru că nu ne-am pocăit.

Domnul ne cheamă la pocăinţă pe toţi. Preoţi, Episcopi, Patriarhi, mici şi mari, de dreapta şi de stânga. Aşteaptă să ne întoarcem la El, deoarece se apropie sfârşitul lumii.

Să ne rugăm, să postim, să alegăm la Biserică, ca să ne miluiască Dumnezeu. Acestea am avut să vi le spun dragostei voastre.

(Omilia Mitropolitului Augustin de Florina)

Noapte cu pace și liturghie cu bucurie!

6 comentarii:

  1. Noapte bună și ție, Daniela!
    Ce cuvinte frumoase!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Noapte bună, draga mea! Și o duminică binecuvântată!

      Ștergere
  2. Am cunoscut o fata pe nume Luminița. Era așa de ravnitoare, dar prinsă in mreje… Avea multă evlavie la femeia samarineanca, Sfânta Fotini. Dar ea nu știa ca ii purta chiar numele (Fotini=Luminița).
    Așa suntem toti, ocrotiți fara sa conștientizam… câtă bucurie trecem noi cu vederea!
    Mulțumesc pentru cuvintele din aceasta săptămâna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Atât de adevărat, Andreea! Nu putem noi cuprinde în sufletele noastre câtă bucurie vrea Dumnezeu să ne dea.
      Te îmbrățișez cu toată dragostea!

      Ștergere
  3. Psalmii au fost și sunt hrană duhovnicească pentru cei care Îl iubesc pe Dumnezeu dar și a celor care vor să se apropie de EL. Cum zice Sfântul Ioan Gură de Aur: Psalmul cutare devine al tău, nu mai e al lui David.
    O zi bună să ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce frumos, Dănuța! Nu știam cuvântul acesta al Sfântului Ioan Gură de Aur.
      O zi frumoasă și ție!

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *