sâmbătă, 13 mai 2023

Jurnalul unei femei simple (28)

(adus in blogosfera românească de către Corcodusa)

Hristos a înviat! Bine v-am regăsit!

Pentru astăzi...
Sâmbătă, 13 mai 2023 

Afară...
Este o zi înnorată, dar nu foarte rece. E destul de plăcut.

Mă gândesc...
Pentru prima dată, după foarte mulți ani, mă gândesc să-mi schimb serviciul. Am fost destul de stabilă în timp, practic de când am terminat facultatea (masterul, de fapt), am avut numai două locuri de muncă. Am lucrat 9 ani la primul job și 16 ani la cel de-al doilea.
Așa că nu-mi este foarte ușor să o iau de la capăt. Dar, săptămâna aceasta am avut un gând: Dacă am fost în stare (cu ajutorul Domnului, firește) să o iau de la început într-o nouă căsnicie, deși nu credeam că se va întâmpla vreodată, probabil că m-aș descurca și cu un nou serviciu.
În plus, dacă nu o fac acum la 51 de ani, peste 4 ani, CV-ul meu va fi dat deopate pe motive de prea bătrână. :)
Încă nu sunt hotărâtă, dar mă gândesc la asta. 

Sunt recunoscătoare...
Domnului și Maicii Sale că au apărat-o pe cumnata mea ieri într-un accident de mașină destul de urât. Mașina are daună totală, dar ea și prietena cu care era în mașină au scăpat nevătămate. La fel și șoferul ce le-a lovit, bietul de el, care a adormit la volan, venind de la serviciu, după o tură de noapte.
Slavă Domnului că nimeni nu a pățit nimic!

În bucătărie...
Am făcut (împreună cu Cristian) o ciorbă de legume, mâncărică de păstăi de fasole galbenă cu mărar și un pandișpan cu prune de la congelator.


Sunt îmbrăcată...
Într-o rochie albastră cu floricele.

Meșteresc...
Sunt aproape de final cu setul pepene:
 

Continui la păturica Double trouble, cu săptămâna 19 (e un nou model tunisian, lucrat cu croșeta cu fir):


Iar în mașină, în drum spre serviciu, am început o rochițică pentru o păpușă mică:


Citesc...
Am început Alegerea Sofiei, de William Styron. Sunt puțin cu inima strânsă pentru că știu subiectul în mare (dintr-un fragment din film; nu am avut putere să-l văd pe tot). E un subiect dur. Nădăjduiesc să pot dormi noaptea.

Sper...
Să trec cu bine de audit. Săptămâna viitoare, am auditul de evaluare anuală a laboratorului, de la inspectorat.
 
Învăț...
Să pictez... pe numere. P-asta nu o mai făcusem! :))) Dar, am primit un kit în dar de la Maria de Crăciun și văd că se apropie jumătatea anului și eu nu m-am învrednicit să-l fac.

În casă...
Am făcut la casă ordine și curățenie (cu toții) în stilul power hour. E tare bine când sunt atâtea mâini laolaltă.
După amiază vom face și la apartament.

Ascult...
Muzica anilor '80.


Un film pe care îl recomand...


Délicieux (2021) - un film minunat. Fiecare cadru este o pictură! Dar nu numai imaginea este superbă, o să vă placă și filmul. E pe HBO Go.


Unul din lucrurile preferate...
Rochiile. Îmi place să port rochițe. Sigur că îmbrac și fuste sau pantaloni, dar prefer rochițele.

Un citat...
Ce diferența enormă, este între "a privi" și "a vedea"...
(Oana Pellea)

O fotografie...

Sursa: www.olafbathke.de

Un loc unde mi-ar plăcea să fiu...

(Din arhiva personală)
Din comorile pământului...
Strălucire şi măreţie este lucrarea Lui...

Beautiful Fluorite & Quartz Combo with Awesome Color and Contrast
From Quinglongmine in China.
Photo Copyright - Greenstone Fine Mineralia
Sursa: Geology Wonders
Din iubita mea Românie...


Vă îmbrățișez cu drag și vă doresc un weekend minunat!
Doamne ajută!

25 de comentarii:

  1. Vai, draga Daniela ce zi frumoasa!
    Ce poze superbe ai făcut!
    Curaj și mult succes pe viitor cu noul job!
    Succes și la audit. Va fi bine, nu mă îndoiesc🙏
    Am văzut prăjiturica și perdeluță frumoasa🤗🤗🤗
    Postarea asta este plina de frumos, Daniela mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, dragă Andreea!
      Astăzi mă simt plină de energie și bună dispoziție și probabil că asta a făcut să îți placă postarea. Slavă Domnului pentru toate!

      Ștergere
  2. Am uitat sa spun că filmul e superb!
    L-am văzut și eu anul trecut!
    Îl recomand!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, și mie mi-a plăcut mult. Este un film bine făcut.

      Ștergere
  3. Un jurnal minunat! Ma inspira atatea idei, parca ar fi bulbucii din apa minerala. Am vrut sa spun sampanie, insa nu vreau sa crezi cine stie ce. Ca e doar pentru ocazii speciale. Mestereala este minunata, pe cuvant.
    ... Si ce diferenta enorma intre 'a auzi si a intelege' sau intre a citi si a pricepe'! - Tebuie sa o fi spus cineva si pe asta!
    Mi-am insusit ideea de 'power hour'. E tare buna!
    Nu stiu nici cartea nici filmul, imi place muzica si privelistea si ma bucur de ultimul giumbusluc facut.
    Un final de saptamana cu bucurii. Si... vei face ceea ce rezoneaza cu inima ta. Schimbarile trebuie sa te creasca, zic.😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Suzana! Chiar mă bucur să aud că te inspiră ceva din postarea mea, știind că tu ești mereu în căutare de noi inspirații. Mă onorează, adică. :)
      Poate n-ai să crezi dar mie nu-mi place șampania, la gust. Ador însă ideea de a deschide o sticlă de șampanie sau de a ciocni un pahar de șampanie la un eveniment. Pentru că asociez șampania cu petrecerile, cu distracția, cu voia bună.
      Cred că tocmai a spus-o cineva și p-asta. Un clasic în viață. Suzana Miu! :)
      Să știi că eu fac ordine și curățenie, rapidă și uneori superficială de când mă știu. Numai că o numeam pe românește "de ochii soacrei" :))) Sau cum mă întrebau copiii când erau mici și eu intram într-o repriză de curățenie de mare viteză: "Mama, vine cineva pe la noi?" :))) Asta spune multe, cred, despre cum făceam eu curățenie...

      Cartea... este o poveste tulburătoare despre alegerea inumană pe care a fost obligată să o facă o mamă în lagărul de la Auschwitz. Și anume, pe care dintre cei doi copii ai ei să îl dea morții, să fie dus în camera de gazare. Nefiind în stare să aleagă, a fost amenințată că îi vor fi luați amândoi. În final, face totuși o alegere. O dă pe cea mică din brațe, rămânând cu băiatul puțin mai mărișor.
      Muzica mă gândeam eu că-ți place. Am crescut cu ea. :)
      Priveliștea e din Cheile Turzii, dintr-o vacanță de acum câțiva ani.
      La giumbușluc m-ai pierdut. Sincer, nu știu la ce te referi. Dar, mă bucur că te bucuri.
      Sper să mă lumineze Dumnezeu să fac ce e mai bine.
      Un weekend minunat și ție! Îți mulțumesc! 😘❤️

      Ștergere
    2. Ma refeream la asta! Eu cam asa le spun uneori: giumbuslucuri... 😘❤️

      Ștergere
    3. Ce frumos! M-am lămurit acum. Mulțumesc mult! 😘❤️

      Ștergere
  4. daa ... faine toate! 80's ... învățam în balcon la biologie pentru treaptă, ascultam Modern Talking la cas', miros de tei, fluturași prin stomac ... chiar parcă a fost în alt veac! și de ieșit cu cortul mi-e dor (n-am fost din vară :))
    weekend fain să aveți! (cât a mai rămas din el)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fericitule! Aveai casetofon. Eu am primit unul de abia după revoluție, dar era dublu. Puteam să și înregistrez. :)))
      Și cu cortul poți ieși mult mai des. Eu unde să mă duc? Pe malul lacului Pantelimon? :)))
      Un weekend minunat și vouă!
      A mai rămas o grămadă. Am mult optimism astăzi. Mâine seară pe la ora aceasta să nu mă întrebați. :)

      Ștergere
  5. place mult citatul ... mulți privesc, puțini văd, mulți chemați, puțini aleși ...
    sus să avem inimile!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. "larga este poarta si lata este calea care duce la pieire si multi sunt cei care o afla. Si stramta este poarta si ingusta este calea care duce la viata si putini sunt cei care o afla" (Matei 7, 13-14).
      Să ne ajute Dumnezeu să rămânem în comuniune directă cu El, statornici până la sfârșit, să urcăm pe calea cea strâmtă ce duce spre Împărăția Cerurilor, unde sunt mulți chemati, dar putini alesi.
      Avem către Domnul!

      Ștergere
  6. Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Laura! Tu gătești și aranjezi mâncărurile în farfurie într-un mod absolut special!
      Toate sunt daruri de la Dumnezeu.

      Ștergere
  7. Imi place jurnalul tău, setul pepene și ultimul citat, în special! Zi frumoasă să ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Dănuța! Setul l-am început mai mult ca să am ceva mic de lucru în mașină, dar văd că iese destul de frumos. Mâine sper să-l termin.
      Citatul mi-a plăcut și mie mult. Te pune pe gânduri.

      Ștergere
  8. Vai, ce postare minunata, plina de culori, frumos si optimism! Setul pepene si rochita mi-au mers la inima! Și eu iubesc sa port rochii, desi tarziu mi-am facut curaj, ba nu puteam alapta, ba nu incapea burta cu "painica" din ea. Spor in tot ce faceti si sa fie si cu folos! 🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Viorica, îți mărturisesc că și eu am început să port târziu rochițe. În copilărie și adolescență nu purtam din cauza complexelor (voiam să-mi ascund picioarele cu pete de vitiligo pe ele), în facultate am purtat mai mult pantaloni pentru că așa era lumea în care mă învârteam (printre geologi, mers pe munte... era cool să porți pantaloni cu buzunare și bocanci :))... Așa că de abia după 30 de ani cred că am descoperit plăcerea de a îmbrăca cu drag o rochie.
      Cred că e cel mai frumos lucru din lume să vezi o femeie cu "pâinica" în pântece, îmbrăcată în rochiță.
      Spor și ție și numai bucurii! 🤗

      Ștergere
    2. Si eu am purtat tarziu rochite, mai mult purtam fuste, combinate cu bluze, tricouri, cămăși, pantaloni am purtat extrem de putin, prin preadolescenta si putin in adolescenta, din cauza complexelor, solduri, mari, picioare grase, etc. Slava Domnului, ca am aflat ca este si decent si crestineste ca o femeie sa poarte fuste, rochii si nu pantaloni.

      Ștergere
  9. Se vede ca-ti aduc bucurie toate proiectele de crosetat pentru ca faci multe, repede si toate-ti ies frumos. Dumnezeu ti-a daruit indemanare si talent sa lucrezi, chiar daca ai invatat tarziu sa crosetezi (daca-mi aduc bine aminte de la o alta postare).
    De ce citesti o carte despre care stii ca te poate afecta? Bineinteles, nu stiu daca e un sfat bun ... insa asa procedez eu, nu termin o carte (sau un film) despre care simt ca ma tulbura prea mult si in sens negativ. Mi s-a intamplat in trecut sa citesc unele lucruri care m-au afectat cativa ani si de-atunci sunt precauta.
    Si eu simt tot mai tare ca vreau sa-mi schimb serviciul. Acum cam 10-12 ani ma plangeam mult (si chiar plangeam uneori) ca vreau sa-mi schimb locul de munca la care, pana la urma, am ramas si mi-a fost bine, desi mi-am dat si demisia la un moment dat (si-am revenit). Acum nu ma mai plang, dar sentimentul pe care-l aveam in trecut e si mai puternic si simt ca nu mai apartin locului in care sunt. Pentru mine a fost asa: o saptamana la primul loc de munca, 1 an la al doilea si 19 ani la al treilea. Dumnezeu sa ne ajute sa luam decizii bune si echilibrate in aceasta directie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa este, Maria, am învățat târziu să croșetez și da, croșetatul îmi aduce nespusă bucurie. Însă nu le fac atât de repede pe cât aș vrea. Și nici atât de multe. :))
      Cred că ai dreptate și cu cititul. Deocamdată, e o lectură plăcută. Să vedem mai încolo, când intru în subiect.
      Și eu am vrut să plec cu ani în urmă. Am vrut să-mi dau demisia, dar președintele firmei m-a rugat să rămân cu jumătate de normă până vor găsi un înlocuitor. Am căutat chiar eu înlocuitor, sunând mai mulți foști colegi; nu am găsit, Așa că am rămas cu part time aici și full time la o altă firmă, dar după numai trei zile mi-am dat demisia de la noua firmă pentru că-mi cereau să semnez rezultatele unor determinări de laborator imaginare. :))) Nu era pentru mine. Așa că m-am întors full time la firma actuală unde slavă Domnului sunt foarte bine. Singurul motiv pentru care mă gândesc să plec este că sunt întârzieri salariale.
      Încă mă gândesc și mă rog Domnului să-mi arate o cale.
      Doamne ajută și ție să faci cum e mai bine pentru sufletul tău!

      Ștergere
  10. What a fantastic quote. It's so hard to know what to do regarding a job, prayers that you figure out something that brings you peace in the decision.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you so much for your prayers, dear Jean!

      May God help you in everything too!

      Ștergere
  11. Ce faina postare, am devorat-o!

    RăspundețiȘtergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *