marți, 30 mai 2023

Păturică bebeluș 8

Hristos S-a înălțat! Bine v-am regăsit!

Nu, nu este bebelușul nr. 8 :))) ci păturica a opta lucrată de mine pentru bebeluși. Am lucrat, de-a lungul timpului păturici albe cu model fluture, aici, cu un alt model aici, și cu un model ceva mai simplu, aici,  dar și multicolore, cu model în zig-zag, sau cu un model care-mi place mult, pe care l-am lucrat pe bleuvernil și acum, pe roz.

Îmi place nespus să lucrez pentru bebeluși.

 









Vă îmbrățișez cu drag și vă doresc o după amiază binecuvântată! Să aveți bucurie!

8 comentarii:

  1. That pink color is so pretty. And the blanket is beautiful, the baby that gets to use that blanket will be lucky indeed.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you very much, Jean! I'm so glad you like the pink blanket. :)
      Have a blessed day!

      Ștergere
  2. Ce dulceata ai lucrat! Imi place mult-mult!
    Felicitari, draga Daniela! Sigur se va simti minunat bebelusul! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Suzana! Chiar îmi doream să lucrez și ceva pe roz. Și mie îmi place mult culoarea aceasta.
      Să ai o noapte liniștită! 😘❤️

      Ștergere
  3. Ce frumoasa si delicata este. Parca e o prajiturica. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Ioana! Și mie-mi place tare mult cum a ieșit. Tu ce mai lucrezi frumos?

      Ștergere
    2. Incerc sa termin o pereche de pantaloni pentru Matei, dar nu prea mai am spor.😄

      Ștergere
    3. Doamne ajută să ai spor și bucurie la lucru și să îi termini în timp util, până nu crește băiatul. :)

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *