sâmbătă, 27 mai 2023

Jurnalul unei femei simple (30)

 

(adus in blogosfera românească de către Corcodusa)

Hristos S-a înălțat! Bine v-am regăsit!

Pentru astăzi...
Sâmbătă, 27 mai 2023 

Afară...
De dimineață a fost cald și însorit, (am fost la biserică cu colivă pentru mătușa mea), după masa de prânz ne-am băut cafeaua afară, iar acum a început ploaia. Deci, e o zi cu de toate.

Mă gândesc...
Cât de greu îmi este uneori să fac schimbări, deși îmi place noutatea. E semn de bătrânețe, probabil. :))

Sunt recunoscătoare...
Că îl am pe Cristian. Săptămâna aceasta am fost câteva zile și nopți singură (a fost în deplasare cu serviciul) și deși am petrecut mai mult timp cu copiii, i-am dus dorul permanent. 

În bucătărie...
Peste vreo oră mergem să pregătim ficăței cu piure de cartofi și salată de castraveți cu mărar, pentru cină. Nu am făcut niciun desert. Dar, avem colivă și cozonac.

Sunt îmbrăcată...
Într-o rochiță neagră cu floricele albe.

Meșteresc...
Aici, slavă Domnului, am ce arăta. :)
Am terminat păturica de bebelușă.


În mașină, croșetez în continuare la rochiță.


 Am mai cusut un trandafir la semnul de carte...


Am pictat. :))))


Și... am început un proiect nou. :P


Sănătate să fie, că de idei și materiale nu duc lipsă. Cred că v-am mai spus, atunci când am închiriat apartamentul ne-am uitat lung, și eu și soțul meu, la o servantă masivă care trona în sufragerie. Ne-am întrebat ce vom face cu ea. Apoi, încet încet, mi-am adunat materialele pentru lucru de mână pe care le aveam ascunse prin toată casa, Cristian mi-a cumpărat cutii de diferite dimensiuni și astfel mobila anostă a devenit cufărul meu cu comori. Am acoperit-o cu un ștergar țesut de mama, am pus cărți, fotografii și bibelouri și acum ne e tare dragă amândurora.

Citesc...






Știu că v-ați plictisit, dar încă citesc la Alegerea Sofiei. Nu reușesc să citesc mai mult de câteva pagini pe zi și cartea are peste 700 de pagini.

Sper...
Începe să mă îngijoreze greva profesorilor, ca părinte de copil ce urmează să dea bacalureatul. Așa că sper să ajungă la o înțelegere astfel încât să fie bine pentru toată lumea.
 
Învăț...
Să accept faptul că nu mai am puterea de muncă de acum câțiva ani și să mă mulțumesc cu ceea ce reușesc încă să fac.

În casă...
Am avut o repriză de curățenie de vreo două ore împreună cu Cristian și cu Maria și am reușit să scoatem casa la lumină. Sigur că nu este o curățenie perfectă, dar e totuși o casă locuită, nu un muzeu. :)

Ascult...
Helen Fisher. Îmi place mult vocea ei.


Un film pe care îl recomand...
The Color of Paradise (1999) - Povestea lui Mohammed, un băiat orb iranian, și a tatălui său, Hashem, care oscilează mereu între a-și accepta fiul așa cum este și a-l abandona, deoarece acesta reprezintă o povară pentru el, după pierderea soției sale.


Dumnezeu nu este vizibil. El este peste tot, poţi să-l simti. Îl poţi vedea prin vârful degetelor.

Unul din lucrurile preferate...
Să primesc și să fac vizite. Astăzi m-am bucurat de vizita unor prieteni dragi.

Un citat...
"Convinsă de când mă ştiu că omul propune şi Dumnezeu dispune, cuminte şi modest nu mi-am făcut planuri. Viaţa m-a-nvăţat să tac şi să-nghit, m-a-nvăţat să nu-mi propun să depăşesc pe nimeni şi nici propria umbră, m-a-nvăţat să mă uit mereu în jos, la mai mari suferinţe decât a mea, m-a-nvăţat să-mbătrânesc decent şi mai ales să pierd."
(Ileana Vulpescu)

O fotografie...

Sursa: Pinterest.com
Un loc unde mi-ar plăcea să fiu...


Din comorile pământului...
Strălucire şi măreţie este lucrarea Lui...

Smithsonite on Aurichalcite
Thumbnail, 2.5 x 2.2 x 1.9 cm
Kelly Mine, Magdalena Dist., Socorro Co., New Mexico, USA
Sursa: The Arkenstone Gallery of Fine Minerals
Din iubita mea Românie...
Rezervația de Zimbri Neagra din Bucșani


Vă îmbrățișez cu drag și vă doresc un weekend minunat!

Sursa: Pinterest.com

4 comentarii:

  1. fain! și ... nu te mai uita atâta în buletin, să-ți dea Dumnezeu gândul cel bun și putere să faci ce-i musai și, de ce nu, să ajungi pe acolo pe unde ți-ar plăcea ...
    pace și bucurie la toată lumea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Florin! Ce pot să spun? Și dacă nu ne uităm în buletin, tot simțim, vorba cântecului: "Foaie verde foaie lată,
      Ce flăcău eram odată..."
      (Nu-mi vine în minte niciuna cu ce fată eram odată. :))) Dar, ai înțeles ideea.)
      Pe de altă parte, ața se tot scurtează. Și nu știm unde e capătul ei. Domnul să ne ajute să ne lucrăm mântuirea!
      Cu peșterile... Slavă Domnului că am fost în tinerețea de care vorbeam. A rămas doar nostalgia.
      Pace și bucurie și la voi să fie! O seară frumoasă!

      Ștergere
  2. Că de obicei, postările tale sunt pline de frumos!
    Ce gingașe sunt lucrurile făcute de tine, Daniela!
    Cât despre ani, da, confirm și eu că puterile scad in timp...
    Sa ne dea Dumnezeu ani plini de înțelepciunea pe care nu am avut-o în tinerețe!
    Te pup și te îmbrățișez, suflet bun și drag🙏

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Andreea! Le vezi tu pe toate frumoase și bune pentru că le privești cu ochii dragostei. Omul bun pe toate le vede bune și frumusețea stă în ochiul privitorului.
      Tu ești mult mai tânără, dar în același timp mai matură și mai înțeleaptă decât mine.
      Te îmbrățișez și eu cu toată dragostea! 🤗😘
      Duminică binecuvântată!

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *