sâmbătă, 6 mai 2023

Jurnalul unei femei simple (27)

(adus in blogosfera românească de către Corcodusa)

Hristos a înviat! Bine v-am regăsit!

Pentru astăzi...
Sâmbătă, 06 mai 2023. O nouă zi, un nou început! Doamne ajută să punem începutul cel bun la începutul acestei zile!

Afară...
Totul este atât de frumos și de verde... Cum nu-mi amintesc să fi fost în anii trecuți; fie era secetă, fie nu aveam eu ochi de privit.

Mă gândesc...
Că în urmă cu 22 de ani, venise mama la noi să ne pregătească de mâncare (eu eram la pat cu cerclaj, în sarcina cu Ștefan). Apoi a plecat la țară să planteze roșii... 200 de fire! Și înainte să plece m-a întrebat: Când să mai vin? Când naști? (Cu mila Domnului, intrasem deja în săptămâna a patruzecea; cu diagnosticul Iminență de avort din săptămâna a douăsprezecea.)
Eu i-am răspuns, glumind firește, ca în povestea cu Păcală care a vândut vaca unui copac: Marți!
Biata mama, luni seara era înapoi la București, iar marți dimineața venea pe lume fiul meu, iar eu deveneam ceea ce mi-am dorit dintotdeauna să fiu: mamă.


Anii au trecut și din băiețelul care se liniștea mângâindu-mi urechea, a devenit un tânăr bărbat în toată firea.


Sunt recunoscătoare...
Că m-a binecuvântat Domnul cu copii. Sunt darul cel mai însemnat pe care l-am putut primi vreodată în viața aceasta.

În bucătărie...
Maria i-a pregătit lui Ștefan un tort... Cerul înstelat. 


Sunt îmbrăcată...
În trening de catifea.

Meșteresc...
Astăzi fac puțină croitorie (o perdeluță de bucătărie pentru o prietenă) și sper să închei pernuța cu modelul japonez. Ar fi fost gata deja, dar am pierdut o zi pentru că nu mi-a ajuns culoarea de bază, alb-unt, cea care se repetă intercalat între toate celelalte trei culori.

Citesc...
Încă nu m-am hotărât ce carte să încep să citesc diseară, pentru recenzia lunii mai.

Sper...
Să-mi dea Dumnezeu răbdare, să se liniștească puțin furtuna din sufletul meu. 
 
Învăț...
Nu am avut dispoziția să învăț nimic nou, deși mi-a încolțit ideea să caut niște cursuri de makaton (un limbaj de comunicare bazat pe simboluri, semne și vorbire).

În casă...
Astăzi avem un program de curățenie rapidă și oarecum superficială probabil, pentru a ne rămâne puțin timp și pentru grădină, dar și pentru lucrul de mână.

Ascult...
Enrico Macias - Pour toutes ces raisons je t'aime


Un film pe care îl recomand...
Din nou nu am văzut niciun film... datorită faptului că nu avem un TV la apartament și pentru că petrecem mai mult timp pe afară în weekend, când stăm mai mult pe acasă.

Unul din lucrurile preferate...
Să scriu pe blog... Să fiu aici cu voi...

Un citat...
"Cu judecățile pe care le știi, Doamne, rânduiește viața mea așa încât să mă mântuiesc." 
(Sf. Teofan Zăvorâtul)

O fotografie...


Un loc unde mi-ar plăcea să fiu...

Sursa: SuperTramp
Din comorile pământului...
Strălucire şi măreţie este lucrarea Lui...

Fluorite - Huanggang Mines, China - 5.7cm
Sursa: Mineral masterpiece
Din iubita mea Românie...
Muzeul Național al Satului „Dimitrie Gusti” din București


Vă îmbrățișez cu drag și vă doresc un weekend minunat!

26 de comentarii:

  1. La mulți ani fericiți! Dumnezeu să îi dăruiască sănătate, să umple viața lui cu binecuvântări!
    Te îmbrățișez, mereu mă bucur să îți descopăr sufletul citind postările tale!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Andreea dragă!
      Domnul să dăruiască toate cele de folos și copiilor tăi și tuturor copiilor!
      Te îmbrățișez și eu cu toată dragostea!

      Cât despre suflet...
      Știe numai bunul Dumnezeu! Mă rog Lui să aibă milă de mine! Și de noi toți!

      Ștergere
  2. la mulți și binecuvântați ani, cu sănătate și multe bucurii! Măicuța Domnului să vă poarte de grijă mereu pe calea mântuirii. la mulți ani și ție, mămică cu suflet frumos! binecuvântarea Domnului să fie peste voi, toți!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult, Florin! Mamă vreme de 22 de ani. 🤔 Atâtea bucurii... Știi și tu, că ești tată. Reușitele lor sunt flori pentru sufletele noastre, iar supărările lor sunt rugile noastre.
      Cu al Său Har și cu a Sa iubire de oameni... Peste noi toți! Peste toată lumea Lui!
      Să aveți un weekend binecuvântat!

      Ștergere
    2. La multi ani binecuvântați lui Stefan!
      Viața sa ii fie plina de nenumărate biruințe și să fie bucurie părinților!
      Te îmbrățișez mămică!
      La multi ani și ție pt darul de a fi mama!

      Ștergere
    3. Mulțumesc frumos, Andreea! Ce pot să spun? Știi că are Florin o vorbă preferată parafrazându-l pe Zaheu: Întorc împătrit! La tine chiar se potrivește, mămică de patru minuni! Să fiți sănătoși cu toți și să trăiți în bucurie pe Calea spre Hristos!

      Ștergere
  3. La mulți ani frumoși! Multă sănătate și împliniri!
    Zi frumoasă să ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Dănuța!
      Multă sănătate și numai bucurii și ție și celor dragi ai tăi!
      Să ai o zi minunată!

      Ștergere
  4. Ce imi place cand spun "La Multi Ani"! Sa va fie multi, cu sanatate, bucurii, realizari implinite.
    Putere si inspiratii, Daniela!
    Doamne ajuta! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și mie-mi place nespus entuziasmul tău de copil! Știi, cum se bucură copiii de o petrecere, sau cel puțin de o vizită.
      Mulțumesc frumos, dragă Suzana! Domnul să-ți ajute și ție în toate! Să ai o după-amiază minunată! 🤗❤️

      Ștergere
  5. La mulți ani frumoși și luminoși lui Ștefan, iar vouă înțelepciune spre a-l povățui! Zi binecuvântată, oameni frumoși!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc din suflet, Maria! Dumnezeu să îți dăruiască și ție și celor dragi, toate cele bune și de folos!
      Te îmbrățișez cu drag! 🤗😘

      Ștergere
  6. La multi ani si copilului si mamei si intregii familii. Venirea primului copilul este o adevarata sarbatoare, la fel ca si venirea celorlalți. Toți sunt o binecuvantare, sunt daruri! Si pe noi ne-a binecuvântat Domnul cu 5 minuni. Zile cu bucurie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc din suflet, Viorica! Ce familie minunată ai! Ce frumos trebuie să fie la voi la masă și în casă. Am o mare admirație pentru familiile cu mulți copii.
      Domnul să vă dăruiască numau bucurii și mângâiere de la copilașii voștri!
      Te îmbrățișez cu drag! 🤗😘

      Ștergere
  7. Mulți ani pământești și o veșnicie in Lumina lui Hristos!
    Și eu am un copilaș născut azi, Nathanael, cel fara de vicleșug, dar “pe el îl serbează îngerii in cer azi”, cum a zis una dintre fetițe de dimineața ♥️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Andreea, draga mea, nu am cuvinte să îți alin durerea... Maica Domnului să vă mângâie!
      Ștefan e născut pe 8 mai. Eu mi-am amintit astăzi de jertfa mamei mele, care se împărțea între gospodăria ei, aflată la 60km de București și casa noastră, unde venea să ne pregătească mâncare, să spele rufe, etc, pentru că eu eram nevoită să stau in pat.
      Așadar, ea venise pe 6 mai, a plecat iar la țară și pe 7 seara s-a întors să nu cumva să lipsească de la nașterea nepotului ei. În noaptea aceea am intrat în travaliu și marți dimineață, pe 8 mai, mi-am ținut puiul în brațe.
      Însă de serbat îl vom serba maine seară, în familie.
      Te îmbrățișez strâns și îți doresc numai bucurii și binecuvântări alături de minunata ta familie!

      Ștergere
    2. Nu mai e durere, e doar o lipsa și nădejdea reîntâlnirii când va voi Domnul. 🤗
      Am crezut ca Ștefan e ocrotit de Dreptul Iov, dar e bine si așa, ocrotit de Sf Ioan Evanghelistul. Primul meu copil avea programată nașterea pe 8 mai, in cinstea Sfântului i-am pus numele, dar a mai întârziat 3 zile, ca tot eram in ultima sesiune înainte de licență si nu voia sa mă procopseasca cu restanțe 😬

      Ștergere
    3. Domnul să vă dăruiască răbdare și putere, Andreea!
      La mulți ani fiului tău, Ioan! Să fie sănătos și să vă bucure mereu!

      Ștergere
  8. La mulți ani cu multe binecuvântări!
    Domnul să înmulțească bucuriile și să vă dăruiască ani senini!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Lili! La mulți ani binecuvântați și domnului tău soț! Să fie sănătos și să vă bucurați împreună!

      Ștergere
  9. Mulți ani frumoși să vă dea Dumnezeu!

    RăspundețiȘtergere
  10. La multi si binecuvantati ani lui Stefan, cu sanatate, cu multe bucurii si realizari.
    Mama Elena, asa cu suflet mare cu o stiu nici nu putea sa nu fie la venirea pe lume a nepotelului. Dumnezeu sa ii daruiasca sanatate cu zile indelungate, sa se bucure si de stranepoti.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, dragă Ioana! Numai bucurii să aveți și voi de la copii și nepoțel!
      Mulțumesc mult pentru urările și rugăciunile pentru mama. I le-am transmis și a zis să te îmbrățișez și din partea ei.

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *