marți, 9 mai 2023

Pernuță croșetată cu model Hururu

Hristos a înviat! Doamne ajută tuturor! 
După cum vă spuneam săptămâna trecută, am văzut un model nou, pe blogul Suzanei (Floare de colț), modelul japonez numit Hururu și am fost tentată să îl lucrez. Mi-am cumpărat patru culori diferite, asemănătoare celor din tutorial și am trecut la treabă.
Firul este Jeans, de la YarnArt, are în compoziție 55% bumbac și 45% acril și croșeta recomandată de către producător este nr. 3,5. Cred că a mea a fost mai subțire, poate un 2,5? O am cumpărată mai demult și s-a șters numărul de pe mâner.





Pentru dosul pernuței, m-am gândit să folosesc un pulover pe care l-am purtat destul de mult vara, peste rochițe, dar de care e timpul să mă despart :))), dat fiind că începe să dea semne de oboseală, mai ales pe la cusături.



Am lăsat năstureii în loc de fermoar.


Și acesta este rezultatul.


Trebuie să recunosc că nu sunt mulțumită de cum am lucrat, mai am încă foarte multe de învățat, în special la mașina de cusut. Și și mai multe la capitolul răbdare...

Noapte cu pace tuturor!

18 comentarii:

  1. Felicitari, e absolut superb modelul, dar si rezultatul final. E faina tare idee cu nasturii de la bluza folosiți pe post de închizătoare / deschizătoare si la pernuta. Mi-am luat si eu fire, poate reusesc sa invat si eu modelul, dupa ce mai termin treburile prin gradina si sosetele incepute. Mulțumesc pentru idei! 🤗🤗 Zile binecuvantate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Viorica! Dacă urmărești tutorialul la primele rânduri, vei învăța cu ușurință. Eu am întâmpinat ceva probleme la rândul nr. 4 (când introduci culoarea verde). Practic, trebuie să verifici pe fața lucrului, dacă te-ai prins bine cu croșeta de rândul anterior. După ce deprinzi asta, lucrul merge destul de ușor și schimbând mereu culoarea, nu te plictisești.
      Să ai spor și bucurie!
      Ce metodă folosești la șosete?

      Ștergere
    2. La sosete folosesc metoda cu doua andrele circulare si impletesc ambele sosete odata. Chiar daca in copilarie am invatat metoda cu 5 andrele si impletirea sosetelor pe rand, cealalata mi se pare mult mai rapida.

      Ștergere
    3. Vaaai, cât aș vrea să învăț și eu să lucrez șosete cu andrele circulare!...
      Eu am lucrat numai cu metoda cu 5 andrele și cu andrele circulare, dar cu cusătură.
      Văzusem un tutorial la Irina (Dulce casă), care a lucrat foarte multe șosete absolut superbe.

      Ștergere
    4. Viorica, uite, despre această postare vorbeam.

      Ștergere
    5. De acolo de la Irina am invatat prima data, apoi am tot explorat internetul si am ajuns la un model de călcâi care imi place, dar restul il fac exact ca in acele tutoriale. E foarte usor de învățat. Imi doresc sa fac si cu diferite modele, dar copii, scoala, gradina si vietatile curtii imi ocupă deocamdată tot timpul. Si sa cos mai mult la masina imi doresc, dar ce sa fac daca ziua are doar 24h?

      Ștergere
    6. Așa este, Viorica. Și eu mi-aș dori mai mult timp liber. Și copiii mei sunt mari și nu mă mai solicită la fel de mult, dar programul de opt ore și jumătate la serviciu, plus trei ore pe drum... Slavă Domnului că mai croșetez în mașină când e ziua lungă.
      Maica Domnului să îți ajute să-ți rămână timp și pentru ceea ce îți dorești să lucrezi!

      Ștergere
  2. E frumos modelul crosetat. Ce ingenioasa idee de a folosi inclusiv nasturii de la bluza!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult, Maria! M-am gândit să folosesc nasturii pentru a nu mai cumpăra un fermoar. Iar ideea mi-a venit când tot răsuceam bluzița să văd cum se potrivește mai bine.
      Să ai o zi binecuvântată!

      Ștergere
  3. Foarte frumoasa pernita! Iar ideea cu nasturii este tare interesanta. Felicitari Daniela.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Ioana! E doar o mărgică. :))
      Să ai o zi binecuvântată!

      Ștergere
  4. Daniela, cea cu mâini de aur!
    Și de data aceasta, produsul final a ieșit foarte frumos!
    Felicitări pentru perseverență și bucuria de a lucra!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Lili! Ei, să nu exagerăm. Recunosc doar bucuria cu care lucrez. La toate celelalte mai am mult de îmbunătățit.
      Mi-e dor să mai lucrăm împreună...

      Ștergere
  5. Ce frumoasa este fata de pernă!
    Îmi place combinația tare mult!
    Spor la celelalte lucruri pe care le ai in lucru!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Andreea! Sunt pe val. :))) Spor și ție în tot ceea ce faci și numai bucurii!

      Ștergere
  6. Tocmai postarea asta o pierdusem. Arata minunat si ma felicit ca am pus filmuletul. Imi doresc sa destelenesc si eu modelul, ca mi s-a parut deosebit. Eu zic sa fii doar mandra de ceea ce ai facut. Imbunatatirile vin prin repetitie... Nu e cazul sa pierzi timp cu regretele, doar rabdarea sa ne-o exersam...
    Felicitari, inclusiv cu ideea nastureilor de la bluza!
    Noapte buna cu pace, draga Daniela! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Am bănuit. Tocmai de aceea m-am întors la postarea ta. Știam că te va bucura faptul că m-ai ajutat să învăț ceva nou.
      Mulțumesc frumos încă o dată! Noapte cu pace și trezire cu bucurie! Somn ușor! 😘❤️

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *