luni, 8 mai 2023

{ Blog 365...day 128 }

Provocare adusă în blogosferă de către Sandra -
Diary of a stay a home mum

Hristos a înviat! Bine v-am regăsit!

Sursa: pinterest.com

Liliacul... sau "Floarea memoriei” - se crede că mirosul liliacului trezește amintiri demult uitate, care pot fi retrăite în cele mai mici detalii... oricât de îngropate ar fi ele de negura uitării și a timpului.

Una pe zi...
Strălucire şi măreţie este lucrarea Lui...

Pyrite & Quartz - Huanzala, Peru - 3.6cm
Photographed for Will Johnson
Gândul zilei...

Să nu căutăm niciodată să plăcem oamenilor, pentru că acest lucru nu se va întâmpla niciodată! Pentru că, unui om ii placi, altuia nu. Apoi oamenii își schimbă foarte repede părerea despre tine, chiar și prietenii și rudele. De aceea tot ce contează este părerea care o are Dumnezeu față de tine sau de mine! El ne cunoaște întru totul și nu își schimbă părerea, El ne iubește și ne iartă întotdeauna, în orice situație suntem! Ne îmbrățișează și curați și murdari și drepți și păcătoși! Să ne ancoram în Dumnezeu cu toată credința și nădejdea, atunci vom simți și vom vedea că vorbele și părerile oamenilor nu contează!
Hristos a Înviat!
(Pr. Ioan Danci)

Noapte cu pace tuturor!

Sursa: pinterest.com

8 comentarii:

  1. Ce mult îmi place floarea de liliac☺️
    Sa fim bineplacute și noi Domnului, Daniela draga!
    Nopate buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și eu iubesc liliacul. Să ne ajute Dumnezeu, dragă Andreea! Somn ușor!

      Ștergere
  2. Oh, how I love the smell of lilacs! Such pretty flowers as well.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Yes, I love lilac flowers and their lovely smell, too. Unfortunately this year, due to the cold, the lilac flowers didn't last long in bloom.

      Ștergere
  3. E tare folositor citatul, ne ajuta sa ne pastram linistea sufleteasca.
    Imi place mult imaginea de la final.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, ar fi tare bine și liniștitor să ne putem detașa în acest fel, să nu căutăm să plăcem oamenilor, dar pentru asta e nevoie de multă smerenie. Dumnezeu să ne ajute să o cunoaștem cu adevărat!
      Și mie-mi place nespus imaginea aceea. Sunt atât de expresive fețele celor două! Pe fața mamei e atâta blândețe și seninătate, iar copila pare absorbită cu totul de lectura mamei. Și extrem de bucuroasă!

      Ștergere
  4. Adevarat a Inviat!
    Imi place mult liliacul, dar nu stiam ca se mai numeste si floarea memoriei. Am mai invatat ceva. Multumesc frumos.😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Recent am descoperit și eu. Mi s-a părut tare frumos. De aceea m-am gândit să dau mai departe.
      Cu toată dragostea!

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *