duminică, 21 mai 2023

Set de farfurii pepene

Hristos a înviat!

Pentru că tot se apropie sezonul pepenelui roșu, am lucrat și eu un set pentru farfurii, pahare și șervețele, potrivit pentru a servi o felie de pepene, afară, pe terasă, la răcoarea serilor de vară.
Am folosit fire de bumbac Catania și croșeta nr. 2,5. Nu am lucrat după o schemă, ci doar urmărind o fotografie de pe pinterest, așa că am făcut și desfăcut de mai multe ori până am nimerit numărul de înmulțiri.

Pentru suporturile pentru șervețele am îmbrăcat niște inele din plastic, speciale pentru croșetat:





Vă îmbrățișez cu drag și vă doresc o seară binecuvântată!

Sursa: Pinterest.com

10 comentarii:

  1. Ce frumusețe ochilor♥️♥️♥️
    Felicitări pt tot ce creezi, Daniela!
    Sunt toate deosebite prin dragostea cu care le imprimi când le realizezi acolo cu croșeta....
    Multi pupici🤗🤗🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult, Andreea! Nu e chiar așa mare lucru. Le vezi tu deosebite pentru că le privești cu ochii dragostei.
      Te îmbrățișez și eu cu drag și îți doresc o seară minunată!

      Ștergere
  2. Ce mult îmi plac!!! Ți -au ieșit minunat! Felicitări!
    Spor și inspirație să ai!
    O seară frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Dănuța! Mă bucur mult că îți plac. O seară frumoasă și ție!

      Ștergere
  3. Ce minunatii ai realizat! Felicitari!
    Am doar o intrebare: ce inseamna inele de plastic speciale pentru crosetat? E prima data cand aud.
    Sa le folositi cu placere, pentru ca arata vesele-vesele!
    Noapte buna cu pace, draga Daniela! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu citeam la tine și tu la mine... :)
      Mulțumesc frumos!
      De-a lungul timpului, am experimentat mai multe feluri de inele pentru diferite proiecte. Am folosit inele din lemn din acelea pentru galerii... Am încercat să tai și să îmbrac marginea de sus a paharelor de unică folosință din plastic...
      Apoi, am descoperit că există și inele speciale pentru croșetat și mi-am comandat și eu o cutie.
      Sunt pur și simplu inele din material plastic, așa cum poți observa și pe cutia produsului, dar și în fotografia mea, care se pot îmbrăca cu fir croșetat. Acestea au diametrul de 39 mm, dar cred că se găsesc de diferite dimensiuni.
      Noapte cu pace și ție, draga mea! 😘❤️

      Ștergere
  4. Sunt foarte vesele. Sa le folositi bucurosi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Ioana!
      Pace și bucurie și vouă! Te îmbrățișez!

      Ștergere
  5. Cât de drăguțe sunt!
    Să vină vara!
    E o mare bucurie să văd câte lucruri minunate faci!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Lili! Și tu faci lucruri atât de deosebite!
      Da, să vină vara să bem limonadă și să mâncăm înghețată împreună. 💓

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *