vineri, 18 noiembrie 2022

Blogonoiembrie 2022: ziua 10


(sursa Pinterest)

Versetul zilei de astăzi

Toate imi sunt ingaduite, dar nu toate imi sunt de folos. Toate imi sunt ingaduite, dar nu ma voi lasa biruit de ceva.

I Corinteni. cap 6.12

Vremea astăzi

Vremea astăzi a fost superbă. Am avut o zi însorită și caldă. Cum am avut de făcut un drum în oraș, a fost o adevărată plăcere să merg, ca într-o plimbare. 

Gândurile zilei

Ziua de astăzi a fost tihnită ca o zi de concediu. Dimineață am luat micul dejun și am băut cafeaua împreună cu soțul meu. Apoi, el a plecat la serviciu și eu am mai croșetat până când am plecat spre oraș pentru un consult oftalmologic. La clinică m-am întâlnit cu Cristian (soțul meu), ne-am făcut amândoi consultul, apoi el s-a întors la birou și eu am revenit acasă. Mă bucur mult că am bifat treaba cu ochelarii; o amânam de ceva vreme.

Odată ajunsă acasă, am mâncat împreună cu fiica mea, Maria (Ștefan era la facultate) și apoi am făcut ceva ce nu mai făcusem de mult, mai ales în timpul săptămânii. Am dormit! Tare bine a fost. M-am trezit odihnită și cu poftă de treabă.

La capitolul lucru de mână, slavă lui Dumnezeu, astăzi am terminat setul de suporturi perntru farfurii și pahare. Mâine voi face poze și o postare pe blog. Poate se inspiră cineva sau cel puțin poate îi face plăcere cuiva să vadă despre ce tot vorbesc eu aici de câteva zile. :))

Sunt recunoscătoare mamei mele și bunicii din partea mamei, care mi-au transmis dragostea pentru lucrul de mână, dar și Ioanei, care m-a încurajat în urmă cu câțiva ani, când îmi încolțise ideea de a lucra și cu croșeta. Până atunci lucrasem doar cu andrelele și cususem câteva icoane de goblen.


Noapte cu pace tuturor!

4 comentarii:

  1. slavă lui Dumnezeu pentru toate! frumoasă zi ai avut. spor în toate cele bune să ai! (urmăresc cu plăcere)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc foarte mult, Florin! Și mie îmi bucură inima fotografiile pe care le postezi.

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *