marți, 29 noiembrie 2022

Blogonoiembrie 2022: ziua 21

(Sursa Pinterest)

Versetul zilei de astăzi

"Zis-a Domnul: Precum voiţi să vă facă vouă oamenii, faceţi-le şi voi asemenea. Şi dacă iubiţi pe cei ce vă iubesc, ce răsplată puteţi avea? Că şi păcătoşii iubesc pe cei ce îi iubesc pe ei; şi, dacă faceţi bine celor ce vă fac vouă bine, ce mulţumire puteţi avea? Că şi păcătoşii fac acelaşi lucru; şi dacă daţi împrumut celor de la care nădăjduiţi să luaţi înapoi, ce mulţumire puteţi avea? Că şi păcătoşii dau cu împrumut păcătoşilor, ca să primească înapoi întocmai. Ci iubiţi pe vrăjmaşii voştri şi faceţi bine şi daţi cu împrumut fără să nădăjduiţi nimic în schimb, iar răsplata voastră va fi multă şi veţi fi fiii Celui Preaînalt, că El este bun cu cei nemulţumitori şi răi. Fiţi milostivi, precum şi Tatăl vostru milostiv este."


(Luca 6, 31-36)

Vremea astăzi

A fost rece și umedă. A plouat în reprize și a bătut vântul. Vreme bună de stat în casă.
 
Gândurile zilei

Astăzi am avut o zi plină, dar liniștită. Ștefan și Georgia au plecat în vacanță până duminică. Așa că ne-am făcut bagajul și ne-am mutat în casă, să nu o lăsăm pe Maria singură.
Mă bucur că am făcut rezervare la film pentru mâine seară. E un film pe care îl așteptăm demult.


Vă doresc o noapte liniștită și Liturghie cu bucurie mâine dimineață!

2 comentarii:

  1. Unde au plecat Stefan si Georia? Cum a fost filmul? Nu de alta, dar chiar azi in masina am auzit despre el la Radio Trinitas si mi s-a parut un film de vazut. Nu am inteles insa totul foarte bine, pentru ca semnalul era cu intermitente. Este cumva despre Sfantul Nectarie?

    RăspundețiȘtergere
  2. Ioana, Ștefan și Georgia au plecat în Grecia. În principal, în Madrid, dar vor mai face și excursii (Toledo, Avila, Segovia).
    Da, filmul este dedicat vieții și activității Sfântului Nectarie.
    În seara asta mergem. Vă povestesc impresii după...

    RăspundețiȘtergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *