luni, 14 noiembrie 2022

Blogonoiembrie 2022: ziua 6

(Sursa Pinterest)

Doamne ajută tuturor!

A mai trecut o zi din această lună, prima zi a săptămânii de lucru. Încerc să mă autoeduc să iubesc și zilele de luni și să plec cu mai mult entuziasm către birou. :)

Versetul zilei de astăzi

Privegheaţi şi vă rugaţi, ca să nu intraţi în ispită. Căci duhul este osârduitor, dar trupul este neputincios.

Matei 26:41

ARTISTUL ALEXANDER SHILOV „Mama Macarie” 1989

Vremea astăzi


Zilele încep să semene treptat a zile de toamnă, cu ceață dimineața și cer mai mult acoperit pe parcursul zilei.

Astăzi, nu am văzut deloc soarele, a fost destul de rece și a adiat vântul.

Gândurile zilei

(sursa Pinterest)

Mă gândesc la cât de repede au crescut copiii mei, la cât de mult i-am iubit încă de dinainte să se nască, la cât de mult mi-a plăcut să îi cresc și să trăiesc cât mai frumos împreună cu ei și la faptul că îi voi iubi mereu, necondiționat. 
Uneori mi-ar plăcea să mai fie din nou mici, să merg cu ei ținându-ne de mână, unul de o parte și altul de cealaltă către parc, apoi să venim să gătim împreună, să aud iar vocile lor în timp ce se joacă sau cântă amândoi. 
Apoi, mă uit la ei cât de mari și frumoși sunt și cum încearcă ei să-și croiască un drum în viață și dau slavă lui Dumnezeu pentru toate, dar mai ales pentru că a îngăduit să trăiesc și să mă bucur de ei și în aceste zile. Poate cu mila Lui, voi mai petrece o vreme cu ei, pe acest pământ. 

2 comentarii:

  1. Dumnezeu sa iti daruiasca multe zile fericite alaturi de sotul si copiii tai. Si bineinteles, de nepoti, atunci cand vor veni.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să te audă Dumnezeu, Ioana! Și așa să vă ajute Domnul și vouă. Mai ales că tu deja guști din bucuria de a avea nepoțel. Doamne, tot nu mă obișnuiesc cu gândul că ești bunică. :)))

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *