marți, 8 noiembrie 2022

Pătură "Double trouble" - săptămâna a noua

 Bună dimineața! Doamne ajută! 

Pentru modelul săptămânii a noua am folosit toate cele cinci culori ale proiectului și croșeta clasică. Rezultatul îl puteți vedea în fotografii. Nu știu dacă vouă vă place, dar eu sunt pur și simplu îndrăgostită de acest proiect. Cu toate acestea, nu lucrez chiar constant la el, mai ales că se apropie Crăciunul și mi-am propus să pregătesc pentru cei dragi câte ceva frumos, croșetat sau tricotat.





Vă doresc o săptămână binecuvântată, cu mult spor în ceea ce v-ați propus!

4 comentarii:

  1. Ce frumoasa este patura, imi place mult! Are niste culori placute, cu siguranta mi-ar placea si mie sa am o patura asa. Spor la crosetat in continuare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Maria, îți mulțumesc pentru vizită și mă bucur mult că îți place ceea ce lucrez. Croșetezi și tu?

      Ștergere
    2. Nu, eu nu stiu sa crosetez, din pacate.

      Ștergere
    3. Dacă îți dorești, poți învăța. Dacă nu, sigur te-a înzestrat Domnul cu multe alte daruri și ai alte pasiuni. Te îmbrățișez!

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *