sâmbătă, 19 noiembrie 2022

Blogonoiembrie 2022: ziua 11


Versetul zilei de astăzi

Si Eu zic voua: Cereti si vi se va da; cautati si veti afla; bateti si vi se va deschide.
Ca oricine cere ia; si cel ce cauta gaseste, si celui ce bate i se va deschide.
Si care tata dintre voi, daca ii va cere fiul paine, oare, ii va da piatra? Sau daca ii va cere peste, oare ii va da, in loc de peste, sarpe?
Sau daca-i va cere un ou, ii va da scorpie?
Deci daca voi, rai fiind, stiti sa dati fiilor vostri daruri bune, cu cat mai mult Tatal vostru Cel din ceruri va da Duh Sfant celor care il cer de la El!


Sfanta Evanghelie dupa Luca 11 (9-13)

Vremea astăzi

În Bragadiru astăzi am avut o zi minunată de toamnă, însorită încă de dimineață și până după prânz. După amiază s-a înnorat, parcă pentru a ne aminti că suntem totuși în a doua parte a lunii noiembrie.

Gândurile zilei

Astăzi am avut o zi cu mult spor în ceea ce am făcut. Realizarea zilei este că am reușit să mergem în Leroy și să cumpărăm gresie de exterior. Atât gresia de pe treptele din fața casei, cât și cea de pe terasa din spate trebuie înlocuită pentru că s-a spart în mai multe locuri. Terasa vrem să o și extindem puțin și să mutăm treptele în altă parte. Acum, urmează partea cea mai dificilă: găsirea unui meșter potrivit nevoilor noastre. Dar, sper ca de asta să se ocupe Ștefan și Cristian.

Dacă tot am ajuns în Leroy, mi-am luat și eu niște cutii pe care pusesem ochii mai demult, în care să-mi țin proiectele pe care le am în lucru. Sunt foarte încântată de ele. :) La fel și Missy. 





Am făcut și curățenie, împreună cu Cristian (tare bine e să lucrezi în echipă; sunt recunoscătoare pentru asta). Copiii au fugit care încotro. :))) Maria, la teatru, Ștefan și Georgia, pe la părinții și bunica Georgiei.

Am reușit să fac și fotografii la setul de suporturi pentru farfurii și pahare și aproape am finalizat și covorașul Mariei. Mai am doar marginea.

Vă doresc o seară binecuvântată, iar mâine Liturghie cu bucurie!

5 comentarii:

  1. Harnicuta ca intotdeauna. Ai mare dreptate cu lucrul in echipa. Totul merge mai repede si avem timp pentru proiectele noastre.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa, Ioana, chiar îmi rămâne mai mult timp acum.
      V-am admirat întotdeauna pentru lucrul în echipă. Sunteți un exemplu pentru mine.

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *