duminică, 27 noiembrie 2022

Blogonoiembrie 2022: ziua 19

(Sursa Pinterest)

Versetul zilei de astăzi

Şi Iisus, răspunzând, a zis către ei: N-au trebuinţă de doctor cei sănătoşi, ci cei bolnavi.
N-am venit să chem pe drepţi, ci pe păcătoşi la pocăinţă.

(Sfânta Evanghelie după Luca - Cap 5. 31-32)

Vremea astăzi

Ne-am bucurat de încă o zi de toamnă. 

Gândurile zilei

Din păcate astăzi nu am ajuns la Sfânta Liturghie. Nădăjduiesc să mergem de Sfântul Andrei, mai ales că este hram la bisericuța noastră din cartier.
Ziua s-a scurs încet și poate pentru că mâine nu plec la serviciu, nu am nici acum seara sentimentul acela de sfârșit de vacanță, sentiment pe care îl încerc tot mai des în serile de duminică.
Copiii au niște verișori în vizită, așa că eu și Cristian ne-am retras mai devreme la apartament. Ne pregătim să cinăm în doi. Ne mai bucurăm și în seara aceasta de pește. Tocmai pentru că suntem cu toții iubitori de pește, postul acesta ni se pare foarte ușor.
După cină, probabil vom citi și vom mai face Duolingo. E final de săptămână și vrem să ne păstrăm o poziție decentă în clasament. :))
La apartament nu avem TV. Uneori, mă tentează să cumpărăm unul, dar deocamdată nu este o urgență. Oricum, și pe cel de la casă îl folosim doar pe Netflix și YouTube.
Apropo de Netflix, vă recomand filmul: Copacul dorințelor. Amintiri din copilărie. Am plâns tot filmul.
Vă doresc o seară binecuvântată!

4 comentarii:

  1. Mulțumesc pentru recomandare, îl vom urmări și noi! Ați văzut filmul The magic of ordinary days?Este foarteee frumos!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. L-am văzut, Andreea. Dar cu mult timp în urmă. Mi-ar plăcea să îl revăd. Mulțumesc că mi-ai amintit de el! Este într-adevăr un film tare frumos.

      Ștergere
  2. Pun pe listă...poate găsesc timp sa-l văd!
    Săptămână cu bucurii și spor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos pentru vizită, Lili! Mă bucur să te văd si aici, dar mai mult m-am bucurat că am băut cafeaua împreună dimineață.
      Te mai aștept. Poate chiar lucrăm ceva împreună.
      Mult spor și ție în tot
      ceea ce faci!

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *