duminică, 13 noiembrie 2022

Blogonoiembrie 2022: ziua 5

(sursa pinterest)

Versetul zilei de astăzi

Ci fiţi buni între voi şi milostivi, iertând unul altuia, precum şi Dumnezeu v-a iertat vouă, în Hristos.

Efeseni 4:32

(sursa Pinterest)

Vremea astăzi
Vremea astăzi a fost frumoasă, dimineață a fost un pic rece, dar mai târziu s-a încălzit, la biserică am stat tot în curte. Ne bucurăm că încă putem face asta. Bisericuța noastră este micuță și neîncăpătoare pentru un cartier atât de mare și cu atât de multe familii tinere, cu copii. Slavă Domnului că vin la Sfânta Liturghie într-un număr atât de mare.

Gândurile zilei
Ziua de astăzi a fost plăcută și tihnită, ca o zi de duminică. Imediat după slujbă, am fost împreună cu soțul meu și cu prietena mea, Lili la o înghețată pe o terasă din cartier, apoi am mâncat în familie, cu toții și am băut o cafea în curte, ne-am odihnit puțin, iar seara am făcut un grătar, așa ca de lăsatul secului. Bine, mai avem și astăzi o zi de frupt, dar diseară am zis să facem pomana porcului și mămăliguță cu unt și ou, brânză și smântână.

Sunt recunoscătoare pentru o zi atât de binecuvântată și aștept cu nerăbdare să intrăm în postul bucuriei.

Noapte cu pace tuturor!

2 comentarii:

  1. Cata pace si liniste inspira postarea ta. Te imbratisez cu drag.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și eu te îmbrățișez, Ioana! Mă bucur că simți așa, dar știi vorba preferată a Ancuței (Pace și bucurie), "Frumusețea stă în ochiul privitorului."

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *