marți, 22 noiembrie 2022

Blogonoiembrie 2022: ziua 14

(sursa Pinterest)
Versetul zilei de astăzi

“Să ne apropiem deci cu încredere de tronul harului, pentru ca milă să primim și har să aflăm spre ajutor la vreme potrivită.”

Evrei 4, 16

Vremea astăzi

A fost rece, dar nu a mai plouat. Nu am stat aproape deloc afară.

Gândurile zilei

La birou am avut o zi obositoare, am stat toată ziua cu ochii în computer și destul de încordată din cauza unei dureri de spate care mă chinuie de duminică.

Acasă nu am făcut cine știe ce, doar un humus cu ardei copți dar și acela cu năut din conservă și ardei copți din congelator.

Sper să mă culc mai devreme în seara aceasta, nu înainte de a mai lucra puțin, de a citi câteva pagini și de a ne face rugăciunile de seară.

O noapte liniștită tuturor!

4 comentarii:

  1. "Binecuvântarea Domnului peste voi, cu al Său har şi cu a Sa iubire de oameni, totdeauna acum şi pururea şi în vecii vecilor"

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult, Ioana! E ceva mai bine astăzi. Slavă Domnului pentru toate!

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *