vineri, 11 noiembrie 2022

Blogonoiembrie 2022: ziua 3

(sursa: internet) 

 Versetul zilei de astăzi 

„Iubesc pe Domnul, căci El aude glasul meu, cererile mele. Da, El Și-a plecat urechea spre mine, de aceea-L voi chema toată viața mea.” 

Psalmii 116:1-2

Vremea astăzi

Dumnezeu ne-a binecuvântat cu prima ploaie din toamna aceasta. A fost o zi puțin mai rece decât ieri și a plouat liniștit aproape toată ziua. Slavă Domnului, chiar era nevoie de ploaie.

Gândurile zilei

Mă bucur că s-a terminat săptămâna de lucru. Mâine, eu și soțul meu vom merge într-un pelerinaj în care voiam demult să îl duc. Eu am mai fost acum câțiva ani. Vă voi povesti mai multe mâine.

Trebuie să mă bag la somn, pentru că plecarea va fi dimineață, foarte devreme.

Noapte cu pace tuturor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *