sâmbătă, 26 noiembrie 2022

Blogonoiembrie 2022: ziua 18

(Sursa Pinterest)

Versetul zilei de astăzi

Căile Tale, Doamne, arată-mi, şi cărările Tale mă învaţă.
Îndreptează-mă spre adevărul Tău şi mă învaţă, că Tu eşti Dumnezeu, Mântuitorul meu, şi pe Tine Te-am aşteptat toată ziua.
Adu-ţi aminte de îndurările şi milele Tale, Doamne, că din veac sunt.
Păcatele tinereţilor mele şi ale neştiinţei mele nu le pomeni.
După mila Ta pomeneşte-mă Tu, pentru bunătatea Ta, Doamne.


(Psalmul 24: 4-8)

Vremea astăzi

Am avut și astăzi o zi frumoasă, de toamnă, chiar însorită la prânz. Dimineața și seara este însă o ceață destul de deasă.

Gândurile zilei


Slavă Domnului, am fost cu toții acasă. Maria a fost plecată doar la repetiția de la teatru, iar Ștefan a ieșit cu Georgia puțin pe seară. Am decalat cina cu două ore, ca să ne adunăm cu toții în jurul mesei. A gătit Cristian rețeta lui delicioasă de somon cu sos de soia pregătit cu miere și lămâie, cu garnitură de orez. Tot Cristian a gătit astăzi și prima lui ciorbă. :)) Ciorbă de roșii. Foarte bună. E atât de bine să gătească și altcineva în afară de mine...
Eu am făcut numai desertul. Fursecuri din fulgi de ovăz, rețetă recomandată de către Andreea. Eu am adaptat puțin rețeta. Am pus mai multă miere, am înlocuit zahărul cu îndulcitor și am adăugat fulgi de ciocolată de post. Mere am mai avut din mărul nostru. Bietul nostru măr, salvat de către mama mea...
În urmă cu vreo 13-14 ani, am plantat un măr în spatele casei. Cățelușa noastră de atunci, Lady, n-a avut de lucru și i-a ros tulpina exact la jumătate. Atunci, eu l-am scos din pământ și l-am pus lângă tomberon cu gândul să îl arunc. Mama, văzându-l, nu s-a îndurat de el și mi-a zis că ar fi bine să îl replantez că se va face măr din el. Deși nu am prea crezut-o, am făcut ascultare și l-am plantat iar, de data aceasta în fața casei. Cu toate că a rămas oarecum mai mic de înălțime, a format o coroană mare și frumoasă și ne răsplătește în fiecare toamnă cu mere dulci și zemoase.
Vă las o fotografie cu fursecurile mele. Nu sunt la fel de aspectuoase ca ale Andreei, dar sunt foarte gustoase.

Ca de obicei, Nala e prima la masă. :))))



Noapte cu pace, tuturor și o duminică binecuvântată mâine!

5 comentarii:

  1. Cred că arată foarte, foarte bine fursecurile. Eu le urmăresc când sunt rumene pe fund și ușor pe margini și atunci le scot. Sunt mai albe deasupra, par necoapte la prima vedere, dar după ce se răcesc sunt moi și bune. Sunt curioasa cum sunt cele cu ciocolată😁.
    Ce frumos ați aranjat masa!😍
    Mă bucur că v-am descoperit blogul. 🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Andreea, și ale mele au rămas moi și sunt foarte gustoase, doar că arată mai mult a chiftele decât a fursecuri. :)))) Le voi lăsa mai puțin în cuptor data viitoare. Sigur voi mai face în acest post. Sunt foarte ușor de făcut și din ingrediente pe care le am mereu în casă.
      Mulțumesc frumos! Îmi place să aranjez masa pentru cei dragi. :)

      Ștergere
  2. Pace si liniste. Asa imi inspira postarea si pozele tale.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate, Ioana! Slavă Domnului, avem pace și liniște.
      Nădăjduim să mai trăim și în pace și bucurie, că de tulburare am tot avut parte.
      Slavă Domnului pentru toate!

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *