duminică, 27 noiembrie 2022

Jurnalul unei femei simple (4)

(adus in blogosfera românească de către Corcodusa)

Pentru astăzi...
Duminică, 27 noiembrie 2022

Afară...
Este liniște. E o dimineață frumoasă, dar rece. Totuși, este o vreme minunată pentru ultimele zile de noiembrie. Încă mai avem trandafiri înfloriți. Nu m-am îndurat să-i tund încă pentru că sunt plini de flori.

Mă gândesc...
Că s-a scurs deja o treime din post.

Sunt recunoscătoare...
Copiilor mei care m-au sprijinit fără margini în anii noștri de grea încercare.


În bucătărie...
Miroase a cafea proaspătă, pregătită de soțul meu. Îi sunt recunoscătoare pentru jertfa pe care o face în fiecare dimineață, trezindu-se înaintea mea pentru a pregăti cafeaua și micul dejun.

Sunt îmbrăcată...
În halat de casă, de culoare bordo.

Meșteresc...
Ieri am reușit să închei o vestuță și un fes lucrate de mama pentru băiețelul unei prietene și să mai croșetez câteva mici lucrușoare pentru calendarul de advent.



Citesc...
Istoria albinelor, de Maja Lunde.

Sper...
Să termin calendarul de Advent la timp, apoi darurile pentru Crăciun.

Învățăm...
Limbi străine cu aplicația Duolingo. Ne-a prins pe toți și văd că ne ține ceva. Eu sunt veterana cu 120 de zile în serie, apoi Cristian și apoi copiii. Fiecare și-a ales o altă limbă străină, dar e destul de distractiv și ne punem creierul la treabă.

În casă...
E ordine și curățenie. Insist foarte mult pentru a termina curățenia de sâmbătă, pentru a ne rămâne duminica de mers la biserică și de odihnă. Slavă Domnului, ieri ne-au ajutat și copiii.

Ascult...
Colinde. Am dat startul la colinde, pentru a mă bucura cât mai mult timp de atmosfera premergătoare Crăciunului.

Unul dintre colindele preferate:


Un film pe care îl recomand...

"MIRACLE IN CELL NO.7"

O poveste de dragoste între un tată bolnav psihic, care a fost acuzat în mod greșit de crimă și fiica sa minunată de șase ani. Închisoarea ar fi casa lor. Bazat pe filmul coreean din 2013 "Miracol în celula nr. 7".

Unul din lucrurile preferate...
Ciocolata. :)

Un citat...
"Învață să nu ripostezi, să nu te justifici, să nu ai ultimul cuvânt, să te rogi pentru cei care te jignesc, să accepți că te poți înșela chiar și când ești sigură, sigură că ai dreptate."

Monahia Siluana Vlad

O fotografie...


Este o fotografie de pe o pagină de facebook pe care o urmăresc, SuperTramp și care îmi place foarte mult.

3 comentarii:

  1. E minunata fotografia. Ce frumos ar fi sa ne intalnim la un ceiulet intr-un astfel de decor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ar fi într-adevăr minunat, Ioana! Dar, până una alta, vă așteptăm pe la noi, să bem un ceai, în căldura casei.

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *