joi, 24 noiembrie 2022

Blogonoiembrie 2022: ziua 16

(Sursa Pinterest)

Versetul zilei de astăzi

Adevarat zic voua ca oricine va zice acestui munte: Ridica-te si te arunca in mare, si nu se va indoi in inima lui, ci va crede ca ceea ce spune se va face, fi-va lui orice va zice.
De aceea va zic voua: Toate cate cereti, rugandu-va, sa credeti ca le-ati primit si le veti avea.
Iar cand stati de va rugati, iertati orice aveti impotriva cuiva, ca si Tatal vostru Cel din ceruri sa va ierte voua gresealele voastre.
Ca de nu iertati voi, nici Tatal vostru Cel din ceruri nu va va ierta voua gresealele voastre.

Sfanta Evanghelie dupa Marcu 11 (23-26)

Vremea astăzi

Vremea este în continuare închisă, rece și umedă, cu ceață deasă dimineața și seara. E o vreme  numai bună de lenevit. 

Gândurile zilei

Numai mâine nu-i poimâine și voi sta acasă. Îmi pare rău că aștept cu atâta nerăbdare zilele libere, sunt conștientă că așa ne trece viața, tot așteptând nerăbdători una sau alta. Încerc să mă educ în privința asta și să mă bucur mai mult de clipa prezentă, dar nu îmi iese întotdeauna.

În sfârșit mă simt mai bine cu spatele. Mă mai ține puțin și îmi limitează anumite mișcări, dar nădăjduiesc ca până sâmbătă să fiu ca nouă, adică aptă de treabă. Am în plan să încep curățenia de Crăciun și la casă, dar și la apartament. În mod sigur mă va ajuta Cristian, dar sper la puțin ajutor și din partea copiilor. Asta dacă nu pleacă pe undeva.

La capitolul handmade, am în lucru câte un dar pentru fiecare dintre cei dragi, pentru a fi puse sub brad și vreau să fac și mici decorațiuni pentru săculeții Calendarului de advent. M-am gândit ca anul acesta să croșetez câte ceva micuț, cu tema Crăciunului, pe care să îl prind pe câte un săculeț de pânză.

Vă îmbrățișez cu drag și vă doresc o zi binecuvântată!

2 comentarii:

  1. Slava lui Dumnezeu ca iti este mai bine. Sa ai spor atat la curatenie, cat si la mestesugarit. Bineinteles ca astept cu nerabdare sa ne arati ceea ce crosetezi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumesc mult, Ioana! Da, slavă lui Dumnezeu. De abia când îmi revin după o astfel de criză, apreciez și eu cu adevărat sănătatea.
    Sigur că vi le voi arăta pe toate, pe măsură ce le finalizez. Și nu numai. :)) În diverse stadii de lucru. :D

    RăspundețiȘtergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *