sâmbătă, 5 noiembrie 2022

Jurnalul unei femei simple (1)

(adus in blogosfera românească de către Corcodusa)

Pentru astăzi...
Sâmbătă, 05 noiembrie 2022

Afară...
E o zi minunată de toamnă, cu o vreme destul de caldă pentru această perioadă. Dimineață a bătut puțin vântul și a fost mai rece, dar la ora prânzului, am băut cafeluța afară.

Mă gândesc...
Ce mult s-a schimbat viața mea în ultimul an.

Sunt recunoscătoare...
Că am fost cu colivă la biserică, pentru cei adormiți.


Și pentru că am făcut curățenie în magazie, împreună cu soțul meu și cu Ștefan (fiul meu) și apoi am pus varza la murat pentru iarnă.

În bucătărie...
A gătit mama mea o ciorbă de pui, cotlete de porc la cuptor cu garnitură de fasole păstăi și ca desert avem colivă.

Sunt îmbrăcată...
În trening de catifea.

Meșteresc...
Am lucrat câteva rânduri la păturicile mele și la un set pe care îl pregătesc pentru masa de Crăciun.

Citesc...
Tocmai am terminat de citit Din cer au căzut trei mere.


Sper...
Să reușesc să mă organizez mai bine astfel încât să termin de lucrat tot ce mi-am propus până la Crăciun.

Învățăm...
Încerc să mă adaptez la noul program, după schimbarea orei. Aș vrea să mă odihnesc mai mult, dar și să-mi rămână destul de mult timp liber, după ce termin treburile.

În casă...
E o temperatură plăcută și suntem cu toții acasă: copiii, mama mea, soțul meu și cu mine. Și bineînțeles, Missy și Nala. :)

Ascult...
Săptămâna aceasta am auzit o melodie nouă, care mi-a plăcut foarte mult: Inima mea de 16 ani


Un film pe care îl recomand...
Un film excepțional: Dimineața care nu se va sfârși


Un film impresionant, realist, dureros, izvorât din suferință, suferința aproapelui... Regizor si scenarist- preotul Ciprian Mega din Cipru. Trebuie vazut!

Unul din lucrurile preferate...
Să ne adunăm cu toții în jurul mesei și să mâncăm împreună.

Un citat...
"E și mai toamnă atunci când frunzele căzute se numără în doi. Când după atâta amar de vreme, nu mai dansezi singur, în ploaie." (Alexandru Chermeleu)

O fotografie...


Vă îmbrățișez cu drag!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *