marți, 8 noiembrie 2022

Botoșei

 În urmă cu câțiva ani, am croșetat pentru prima dată botoșei pentru fiica mea, Maria:



Într-una din serile săptămânii trecute, mi s-a făcut dor să croșetez iar botoșei și am încercat un model de pe youtube, prezentat de o doamnă din Turcia.


Îmi place foarte mult cum au ieșit și mai am încă cel puțin două modele pe care vreau să le lucrez. 
Sunt atâtea modele frumoase! Aș vrea să fac atât de multe... Ador să lucrez serile și de cele mai multe ori croșetez și în mașină, în drum spre serviciu. Dar, tare mi-ar plăcea să am mai mult timp pentru această pasiune a mea.

6 comentarii:

  1. Superbi botoseii. Abia astept sa vad si celelalte modele lucrate.
    Credeam ca sunt singura care dimineata, langa geanta are plasa cu lucrul de mana 😂. Acum, in masina lucrez la o alta paturica pentru Matei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce frumos, Ioana! Și eu aștept cu nerăbdare să văd păturica lui Matei, precum și alte lucrușoare care ies din mânuțele tale.

      Ștergere
  2. Minunati botoseii. Abia astept sa vad si altii lucrati de tine.
    Credeam ca sunt singura care lucreaza in masina🤣. Nu imi lipseste lucrul de mana.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici mie nu-mi lipsește lucrul de mână, cu excepția zilelor de sărbătoare. Dar, chiar și atunci caut modele pe pinterest sau pe youtube sau fac fotografii la ceea ce am lucrat.

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *