vineri, 25 noiembrie 2022

Blogonoiembrie 2022: ziua 17

(Sursa Pinterest)

Versetul zilei de astăzi

Pune Doamne, strajă gurii mele şi uşă de îngrădire, împrejurul buzelor mele.

(Psalmul 140:3)

Vremea astăzi

A fost o zi minunată de toamnă. Iubesc atât de mult toamna încât parcă nu îmi vine să mă despart de ea. 
Dar, fiecare anotimp are farmecul lui, așa că mă pregătesc sufletește și pentru sosirea iernii. 

Gândurile zilei

În sfârșit sunt în concediu. Nouă zile, cu tot cu zilele de weekend. Încerc să nu-mi fac planuri foarte mari și să iau fiecare zi, pe rând, așa cum vine și în funcție de cum mă simt, să dau tot ce pot, dar să mă și odihnesc făcând lucrurile care îmi bucură sufletul.
In urmă cu doi ani, la sfârșit de noiembrie, mi-am luat o săptămână de concediu de odihnă pentru a face curățenia de Crăciun. În prima zi de concediu, după ce am băut cafeluța de dimineață, împreună cu mama mea, exact înainte de a mă apuca de marea curățenie, am avut un accident casnic, în urma căruia am stat imobilizată vreme de trei săptămâni, după care am făcut și recuperare medicală alte două... Așadar, nu numai că nu am putut face curățenia, dar nu am pregătit nimic nici pentru Crăciun, nici pentru Revelion.
De aceea, acum vreau să o iau treptat. Și mă rog Domnului în primul rând pentru sănătate și ocrotire. 
Ceea ce vă doresc și vouă, tuturor!
O seară binecuvântată și multă sănătate și ocrotire de la Maica Domnului! 

6 comentarii:

  1. Concediu plăcut!!
    Bine că ați trecut cu bine peste acea încercare. Da, nu avem de unde să știm ce ne aduce ziua. Așa îngăduie Dumnezeu uneori...
    Parca a zburat toamna asta...nu pot sa cred că peste cateva zile e decembrie.
    O seara liniștită va doresc!🤗

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, slavă Domnului că nu a fost mai rău și că, deși cu multă greutate și în timp îndelungat, m-am recuperat aproape complet.
    Să știi că nici mie nu-mi vine să cred că intrăm în decembrie.
    O seară frumoasă și liniștită și ție! Te îmbrățișez!
    (M-aș bucura să renunti la adresarea cu dvs.)

    RăspundețiȘtergere
  3. Măicuța Domnului să-ți poarte de grijă mereu! concediu cu pace și bucurie, spor în toate cele bune să ai.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îți mulțumesc, Florin! Maica Domnului să te acopere și pe tine!
      Doamne ajută tuturor!

      Ștergere
  4. Concediu cu mult spor Daniela, cu sanatate si multe bucurii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asemenea vă doresc și eu, Ioana! Domnul să ne miluiască după mare mila Sa!

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *