luni, 28 noiembrie 2022

Blogonoiembrie 2022: ziua 20

(Sursa Pinterest)
Versetul zilei de astăzi

Deci, fraţilor, bucuraţi-vă! Desăvârşiţi-vă, mângâiaţi-vă, fiţi uniţi în cuget, trăiţi în pace şi Dumnezeul dragostei şi al păcii va fi cu voi. Îmbrăţişaţi-vă unii pe alţii cu sărutare sfântă. Sfinţii toţi vă îmbrăţişează. Harul Domnului nostru Iisus Hristos şi dragostea lui Dumnezeu şi împărtăşirea Sfântului Duh să fie cu voi cu toţi!

(din Epistola a doua către Corinteni a Sf. Apostol Pavel)

Vremea astăzi

De dimineață a fost destul de rece și a bătut vântul, dar la ora prânzului ne-am bucurat de soare. Pe seară, iar s-a răcit. O vreme absolut normală pentru final de noiembrie.

Gândurile zilei

Slavă lui Dumnezeu, am avut o zi tihnită. În prima parte a zilei am scos apartamentul la lumină, în sensul că am rânduit pe aici și am făcut puțină curățenie. Apoi, am băut cafeaua cu o prietenă și am stat puțin la povești, iar după ce a plecat ea și până seara, am croșetat la micuțele decorațiuni pentru calendarul de Advent. Dacă nu mă opream să pregătesc cina, cred că eram gata cu ele. Așa, nădăjduiesc să le termin mâine dimineață și să cos și săculeții la mașina de cusut.

Cristian a fost în delegație la Bacău și a venit foarte entuziasmat și încântat de ce a văzut acolo, mai exact de proiectele sociale implementate în Bacău de către Asociația Betania, un hostel, o fermă de capre, etc, acestea fiind un ajutor financiar în terapia pentru copiii cu autism, în integrarea tinerilor care provin din centre de plasament, servicii de recuperare pentru persoane cu dizabilități etc. 
Mă bucur că și-a schimbat jobul. Mi se pare că i se potrivește mult mai mult ceea ce face acum sau cel puțin că muncește cu mai multă plăcere decât la vechiul loc de muncă.

Mă gândeam că am fost tentată și eu de câteva ori să îmi schimb serviciul, dar îți trebuie ceva curaj să faci asta, mai ales după ce ai muncit mai bine de două decenii în același domeniu.

În fine, cred că e vremea să mă retrag la somn. 
Noapte cu pace tuturor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *