joi, 10 noiembrie 2022

Blogonoiembrie 2022: ziua 2

 (sursa pinterest)

Versetul zilei de astăzi

Îmbrăcați-vă, dar, ca aleși ai lui Dumnezeu, sfinți și prea iubiți, cu milostivirile îndurării, cu bunătate, cu smerenie, cu blândețe, cu îndelungă-răbdare.

Îngăduindu-vă unii pe alții si iertând unii altora, dacă are cineva vreo plângere împotriva cuiva; după cum și Hristos v-a iertat vouă, așa să iertați și voi.

Iar peste toate acestea, îmbrăcați-vă întru dragoste, care este legătura desăvârșirii.

Coloseni 3:12-14


 (sursa pinterest)

Vremea astăzi

Ziua de astăzi a început cu o dimineață cețoasă și destul de rece, dar mai târziu a ieșit soarele și s-a încălzit. Dumnezeu ne-a binecuvântat cu o zi de toamnă blândă și frumoasă, cu lumina ca mierea.



Gândurile zilei

Mă gândesc că fiecare nouă zi este un dar de la Dumnezeu. Să o trăim cu bucurie, cu pace și în armonie. Să prețuim timpul, să prețuim viața și să ne rugăm Domnului să putem pune început bun pentru cealaltă vreme a vieții noastre.

***

Astăzi a fost o zi obișnuită pentru mine. Am luat micul dejun dis de dimineață și am băut cafeaua împreună cu omul drag. Încep să prețuiesc aceste dimineți deși vai, nu sunt matinală deloc!

Am traversat orașul pe locul din dreapta mașinii, firește, cu croșeta în mână. 😊 Lucrez ca de obicei, la mai multe lucruri în același timp. Pe drum iau ceva mai mic și cu model ușor de lucrat, ca să nu fiu nevoită să mă uit prea mult în jos (am și rău de mașină), iar seara lucrez la ceva mai complicat.

Aseară însă am încheiat o vestă pe care mama a lucrat-o pentru soțul meu, am încheiat-o din croșetă și i-am cusut nasturii. Este o culoare superbă, pe care din păcate nu reușesc să o redau cu camera telefonului meu.





Vă doresc o seară binecuvântată și o noapte liniștită!

6 comentarii:

  1. Foarte frumoasă vesta! Să o poarte cu recunoștință:)

    RăspundețiȘtergere
  2. s-o poarte sanatos!e foarte frumoasa!si eu la fel, am diverse proiecte in diverse stadii de executare :)).La drum iau si eu cate ceva usor de crosetat sau de tricotat, nu pot sa stau.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult, Irina!
      Și cum te organizezi să le duci la bun sfârșit? Ai vreun secret?
      O prietenă îmi sugera să nu încep un lucru nou până nu finalizez unul deja început. Dar, nu îmi iese întotdeauna.

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *