sâmbătă, 4 februarie 2023

{ Blog 365...day 35 }

Provocare adusă în blogosferă de către Sandra -
Diary of a stay a home mum

Doamne ajută la ceas de seară (aproape miezul nopții deja!)! Bine v-am regăsit!
Dacă în postarea de dimineață vă spuneam că a trecut multă vreme de când nu am mai văzut un film, astăzi am văzut două. :)))
Primul, recomandat de un prieten drag, se numește Dragoste pe pârtie și este un film romantic, care are un ton destul de amuzant la prima vedere, dar care transmite de fapt multe idei care te pun pe gânduri.  Nu vă stric plăcerea de a-l viziona și vă las numai un citat din el: 

După ce ne-am ignorat pe noi înșine foarte mult, când ne aflăm pe marginea prăpastiei, facem ce am făcut dintotdeauna, fiindcă ne este cunoscut.
Când lăsăm grijile deoparte și începem să avem curaj?


Al doilea, recomandat de către fiul meu, de data aceasta, Letters to Juliet, o superbă comedie romantică, o poveste emoționantă și amuzantă despre dragoste, prietenie și curaj.


Una pe zi...
Strălucire şi măreţie este lucrarea Lui...

Absolutely Incredible Amethyst flowers From Uruguay.
photo Copyright - Mystico Crystals
Gândul zilei...
"Tot ceea ce facem pentru aproapele nostru vom primi de la Dumnezeu. Dacă vom ierta, El ne va ierta, dacă vom iubi, El ne va iubi, dacă vom fi milostivi şi El ne va fi milostiv."
Avva Efrem Filotheitul

Vă îmbrățișez cu drag și vă doresc noapte cu pace! Somn ușor, îngerași la căpușor!

2 comentarii:

  1. da, dăruind vei dobândi!
    să aveți pace și bucurie, să ne întâlnim în rugăciune la Sf. Liturgie! o zi la umbra lui Hristos

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dar din dar se face Rai. Dăruind, dai din tine, oferi bucurie și primești bucurie, și cu dorinţa de a locui împreună, într-un rai al tuturor, cu cei cărora le dăruieşti daruri.

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *