joi, 23 februarie 2023

{ Blog 365...day 54 }

Provocare adusă în blogosferă de către Sandra -
Diary of a stay a home mum

Doamne ajută la ceas de seară! Bine v-am regăsit!

Doamne, Iisuse Hristoase, Dumnezeul nostru, Dumnezeule a toata milostivirea si indurarea, Care ai nemasurata mila, nespusa si neajunsa iubire de oameni, cazand acum catre a Ta slava, cu frica si cu cutremur, aduc Tie multumire pentru binefacerile de care m-ai invrednicit pe mine, nevrednicul robul Tau. Te slavesc, Te laud si Te cant ca pe un Domn, Stapan si facator de bine. Si iarasi cazand inaintea Ta, iti multumesc si cu smerenie ma rog nemasuratei si negraitei Tale milostiviri, ca si de acum inainte sa-mi daruiesti faceri de bine, ca sa sporesc in dragostea de Tine si de aproapele meu. Izbaveste-ma de tot raul si necazul. Daruieste-mi liniste. Si ma invredniceste ca in toate zilele vietii mele totdeauna multumire sa-Ti aduc si sa graiesc si sa cant cele preabune Tatalui si Fiului si Sfantului Duh, acum si pururea si in vecii vecilor. Amin.

Una pe zi...
Strălucire şi măreţie este lucrarea Lui...

Amazing Natural quality malachite, excellent shape, From Yangchun, Guangdong, China 
Photo - Super mineral

Gândul zilei...

Menirea creștinilor: apostolia prin exemplul trăirii credinței.

(„Viața ta de creștin ar trebui să-i determine pe cei care nu cred să-și pună la îndoială necredința în Dumnezeu”.)

Tot aşa să lumineze şi lumina voastră înaintea oamenilor, ca ei să vadă faptele voastre bune şi să slăvească pe Tatăl vostru, care este în ceruri.
(Matei 5:16)

Și apostolul Pavel zice ca cei ce umblăm in Duhul Lui Dumnezeu să ne și purtăm la fel…

Noapte cu pace tuturor!

4 comentarii:

  1. What a wonderful thought. Hope you've had a great week and are enjoying the start to a wonderful weekend!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you very much, Jean!
      I hope you have a blessed week of health and joy!

      Ștergere
  2. ”Poruncă nouă dau vouă: Să vă iubiţi unul pe altul. Precum Eu v-am iubit pe voi, aşa şi voi să vă iubiţi unul pe altul. Întru aceasta vor cunoaşte toţi că sunteţi ucenicii Mei, dacă veţi avea dragoste unii faţă de alţii.”
    Hristos în mijlocul nostru!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este și va fi!
      Legea iubirii de Dumnezeu și de aproapele va fi cea prin care se vor cântări toate ale omului: gândurile, vorbele, faptele...
      Câtă iubire am avut în gândire, cuvânt și în lucrare...în suflet, în manifestare, în atitudine...
      Cât a semănat această iubire cu iubirea lui Hristos, cât de mult am ridicat chipul spre asemănare...

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *