vineri, 24 februarie 2023

{ Blog 365...day 55 }

Provocare adusă în blogosferă de către Sandra -
Diary of a stay a home mum

Doamne ajută la ceas de seară! Bine v-am regăsit!
În sfârșit, a sosit weekendul. Am avut o săptămână cam agitată și obositoare. La serviciu am avut ceva mai mult de lucru ca de obicei. Una din fete a fost în concediu și am preluat eu o parte din treburile pe care le făcea ea. Acasă, am tras să facem cât mai multe seara, știind că vom fi plecați în weekend. Și ca să fie tacâmul complet am dormit și mai puține ore decât de obicei. Sunt maestră la războiul gândurilor.
Așadar, slavă Domnului, suntem în weekend. :)

Una pe zi...
Strălucire şi măreţie este lucrarea Lui...

Amazing Blue Hemimorphite of goethite from Ojuela Mine in Mexico
Photo - The Focal Crystal

Gândul zilei...
Doamne, Tu cunoști pricina îngrijorărilor mele, ia-mă în palma Ta și păzește-mă, fii cu mine în fiecare clipă și nu mă lăsa să alunec sau să mă poticnesc. Ție îți încredințez viața mea și ființa mea, sufletul meu și tot ce am. Ai grijă de ele și folosește-le după cum vrei Tu. Ție ți-i încredințez și pe toți cei pe care îi iubesc, ocrotește-i cu mila Ta, și nu-l lăsa pe niciunul dintre ei să se piardă. Iartă-ne când greșim iar atunci când rătăcim pe cărări străine, ia-ne de mână și adu-ne acasă. Îndreaptă răul pe care l-am făcut și folosește rănile noastre spre zidirea și vindecarea noastră și a altora. Rămâi cu noi până la sfârșit și dă sens vieții noastre, pentru ca și noi să rămânem cu Tine și să gustăm pacea și biruința deplină în Împărăția Ta.
AMIN.
(Ieromonah Hrisostom Filipescu)

Vă îmbrățișez cu drag și vă doresc un weekend binecuvântat!
Noapte cu pace!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *