sâmbătă, 11 februarie 2023

Jurnalul unei femei simple (15)

(adus in blogosfera românească de către Corcodusa)

Pentru astăzi...
Sâmbătă, 11 februarie 2023

Afară...
Am avut câteva zile geroase, dar se pare că din acest weekend se mai încălzește. Zăpadă nu avem cine știe ce. A nins de câteva ori săptămâna aceasta, dar în cantități mici. M-am bucurat oricum să văd dansul fulgilor, mai ales că s-a întâmplat să ningă atunci când eram la birou.

Mă gândesc...
Că peste trei zile Maria și Ștefan vor pleca la tatăl lor, în Maramureș. Nădăjduiesc să îi ocrotească Maica Domnului, să se întoarcă sănătoși (vor merge și la ski câteva zile) și să le fie împreună șederea în pace și bucurie.

Sunt recunoscătoare...
Domnului pentru toate!

În bucătărie...
Aproape că-mi vine să renunț la rubrica aceasta. La vremea acestei postări, de regulă Cristian face cafeaua. :) Nu aș vrea să se înțeleagă că eu sunt leneșă. :)))
Așadar, miroase a cafea cu aromă de scorțișoară. Îmi place mult scorțișoara.
 
Sunt îmbrăcată...
Deja de călătorie. După micul dejun vom pleca în vizită la părinții lui Cristian, în Urlați, Prahova.

Meșteresc...
Îmi voi lua cu mine pentru a lucra în tren, setul început pentru nașii noștri, la care nădăjduim să ajungem în Duminica iertării.
Seara, am mai lucrat la păturică și la rucsacul bleumarin.

Citesc...
Omul în căutarea sensului vieții, de Viktor Frankl. E cutremurătoare. 
Omul care ani întregi crezuse că a atins limita suferinței, descoperă că suferința nu are limite și că e posibil să sufere în continuare, ba încă și mai intens.

Sper...
Să ajungem totuși măcar pentru o zi la munte, să ne bucurăm și noi inimile de zăpadă.
 
Învăț...
De la oamenii pe care mi i-a scos Domnul în cale, în mod tainic, numai de El știut. Învăț de la ei să devin mai bună, mai blândă, mai smerită, mai răbdătoare, mai iertătoare, să mă rog mai mult și mai fierbinte, să nădăjduiesc, să cred și să iubesc.
Să fiu cinstită până la capăt, asta îmi doresc, să învăț de la oamenii admirabili din viața mea. Dar, știu că fără ajutorul Domnului nimic nu sunt și nimic nu pot. Și mă întorc iar la mila Lui... 

În casă...
La casă au făcut Ștefan și Maria curățenie, dar la apartament trebuie să facem diseară, când ne întoarcem. Sunt și rufe de spălat și de călcat. Mă simt ușor copleșită. Nădăjduiesc să  recuperez în serile din săptămâna viitoare.

Ascult...
Pe Tine Te lăudăm... Interpretat de către Marian Moise împreună cu fiica lui. Nu mă mai satur ascultând.


Un film pe care îl recomand...
Letters to Father Jacob - un film care m-a impresionat profund.
Citat din film: Ceea ce e cu neputință la oameni, e cu putință la Dumnezeu!


Unul din lucrurile preferate...
Hamacul. Îmi plac hamacele. Vara întindem unul în curte, unde mă refugiez uneori să citesc.
Mi-ar plăcea cândva și ceva de genul...

Sursa: SuperTramp
Un citat...
„Ca să-ți păstrezi pacea sufletească trebuie să alungi de la tine mânia, să te ostenești, să ai duhul bucuriei, să te ferești de a-i osândi pe ceilalți și să faci pogorământ în dreptul slăbiciunilor fraților tăi.”
(Sfântul Serafim de Sarov)

O fotografie...

Sursa: Nino Chakvetadze
Un loc unde mi-ar plăcea să fiu...

Sursa: SuperTramp
Din comorile pământului...

Natural layered agate. Each layer was formed at different times.
Probably due to earthquakes in the region, the lines are crooked. Turkish

Photo: menekse_bilal08/ Recep Imal
Din iubita mea Românie...


Lake Sfânta Ana is the only crater lake in Romania located in the volcanic crater of the volcano named Ciomatu Mare of the Eastern Carpathians, near Tușnad in the Natural Reserve of Mohoș, Harghita County, Romania.

Vă îmbrățișez cu drag și vă doresc un weekend minunat!

4 comentarii:

  1. Trebuie sa recunosc că nu am mai auzit așa priceasna ortodoxa acompaniata de un instrument! Iar fetița lui parcă e un înger!
    Îmi place Marian Moise și ascult cu drag acatistele interpretate de el!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur mult că îți place, Andreea! Și mie îmi place mult.
      Te îmbrățișez!

      Ștergere
  2. Such beautiful photos in this post. Oh, cinnamon coffee sounds delightful. My husband doesn't like flavored coffee so I only get it at the coffee shops, usually just once a week. Those hammocks look very relaxing. Hope you have safe travels and enjoy your time!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you, Jean! You should know that I only add cinnamon to my cup of coffee. I also sometimes add a few drops of lemon or orange or a dash of vanilla essence. It becomes absolutely delicious.

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *