duminică, 5 februarie 2023

Set pentru doi

 Doamne ajută tuturor!

Întotdeauna m-au fascinat seturile pentru doi. Am primit la un moment dat un set de ceai pentru doi (Tea for two). Prima dată mi s-a părut puțin ciudat, eram obișnuită cu seturile pentru 6 sau 12 persoane. Nu prea înțelegeam cum vine treaba aceasta să bei ceaiul sau cafeaua doar în doi. 

Între timp, cu mila Domnului, m-am mai lămurit cum stă treaba. :)

Așa că, m-am bucurat că am avut ocazia să meșteresc și să ofer și eu un set de suporturi de farfurii și pahare, cu inele pentru șervețele, unor prieteni dragi, care astăzi ne-au fost oaspeți.

M-am apucat destul de târziu de ele, crezând că le fac în două zile. Nu prea am reușit să estimez timpul necesar, astfel că, la ora două din noapte, încă îmi mergeau mâinile. Dar, slavă Domnului, până la urmă le-am dus la bun sfârșit, iar prietenii noștri s-au bucurat de darul primit.




Vă îmbrățișez cu drag și vă doresc o noapte cu pace!

3 comentarii:

  1. Thank you so much, Diana! They really liked them a lot. Have a blessed week!

    RăspundețiȘtergere
  2. Minunate seturile, la fel ca sufletele persoanelor carora le-ai daruit.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Ioana! Mare dreptate ai...
      Suntem atât de binecuvântați prin oamenii minunați pe care Domnul îi aduce în viața noastră!

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *