vineri, 17 februarie 2023

{ Blog 365...day 48 }

Provocare adusă în blogosferă de către Sandra -
Diary of a stay a home mum

Doamne ajută la ceas de seară! Bine v-am regăsit!
Mă gândesc adesea, când mă mai apucă și pe mine stările de oboseală sau nemulțumire, la vorbele acelea scrise de André Gide, în "Fructele pământului": "Nu admiri așa cum ar trebui acest miracol amețitor care ți-e viața."
Nădăjduiesc ca mâine să fie o zi în care să-mi amintesc că nimic din ce am nu mi se cuvine și nu-i pe merit. Sunt doar cadouri, cadouri căzute din cer, de la Mântuitorul meu.

Una pe zi...
Strălucire şi măreţie este lucrarea Lui...

Cavansite with Stilbite - Wagholi Quarries, Maharashtra, India
 - 6.2cm - Photographed for the Spann Collection

Gândul zilei...
"Fii, Doamne, o aripă pentru gândul nostru și ea să zboare în adierea subțire, ca prin aceste aripi să ajungem la adevăratul nostru sălaș!"
(Sfântul Isaac Sirul)


Vă îmbrățișez cu drag și vă doresc o noapte cu pace!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *