marți, 7 februarie 2023

{ Blog 365...day 38 }

Provocare adusă în blogosferă de către Sandra -
Diary of a stay a home mum

Doamne ajută la ceas de seară! Bine v-am regăsit!
Am ajuns în sfârșit acasă. A trebuit să mergem tocmai până la Obor să îi cumpărăm mamei fire pentru tricotat pe care să i le trimit mâine la țară.
Nu știu de ce sunt atât de rare merceriile. La noi în cartier nu e niciuna, iar în Rahova (cartierul cel mai apropiat de noi) este una care închide la ora 17 și nu am cum să ajung până atunci.
Așadar, deși traversez Bucureștiul (am 35 km între casă și job), nu am nicio mercerie în drum. 
Dacă aș avea bani să-mi deschid o afacere, mi-aș face o mercerie în cartier. Aș vinde fire (nu mi-e foarte clar cui :)))) și aș croșeta, aș coase, aș tricota cât e ziua de lungă. În zilele de sărbătoare aș citi.


Până una alta însă, sunt angajat cu normă întreagă, cinci zile pe săptămână, opt ore pe zi. Plus multe ore pe drum. Dar, pe drum croșetez. Așa că trece timpul mai frumos.

Odată ajunși acasă, am făcut o aroganță. Am comandat mâncare de la McDonald's și am mâncat împreună cu copiii. Asta mi-a dat un oarecare sentiment de vacanță.

Acum, după ce închei postarea, croșetez câteva rânduri la păturica Double trouble, apoi intrăm la rugăciune și sper să ajung mai devreme în pat.

Una pe zi...
Strălucire şi măreţie este lucrarea Lui...

Awesome Star rose quartz in stock Material is from a deposit
Governador Valadares in the state of Minas Gerais.

Photo Copyright - Golden Hour Minerals
Gândul zilei...
„Când omul se ostenește să aibă inima smerită și cugetul pașnic, atunci toate uneltirile vrășmașului rămân nelucrătoare. Pentru că acolo unde există pacea gândurilor, se odihnește Însuși Dumnezeu.”
(Sfântul Serafim de Sarov)

Vă îmbrățișez cu drag și vă doresc somn ușor și noapte cu pace!

14 comentarii:

  1. Ce calde sunt postarile tale!
    Pe langa Piata Crangasi este o mercerie destul de buna, si inca doua spre Piata 1 Mai.
    Noapte cu pace!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult, Suzana! Nu știam de aceste mercerii. La un moment dat am găsit una pe internet, Merceria Ralf, undeva pe Ion Mihalache. E posibil să fie una dintre cele la care faci referire. L-am mai trimis pe domnul soț (e aproape de jobul lui) să-mi ia câte ceva, dar asta e posibil doar când știu exact ce fir vreau (tip, cod culoare, etc). Când nu sunt însă foarte hotărâtă, îmi place să explorez, să pun mâna pe fir, să aleg nasturi asortați. Atunci e musai să merg în persoană.
      Să ai o zi binecuvântată!

      Ștergere
  2. I admit I to look and see exactly what you meant by haberdashery. Here the sewing/yarn type stores are all combined with other crafts. No shortage of them though. Your travel scenery is probably very pretty though. Hope you have a wonderful night (day?), seems to be a large time difference between us, just now 3pm on Tuesday here :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Yes, Jean, that's exactly the kind of shop I meant.
      It's not exactly the prettiest scenery on my way to work. Basically, I'm crossing Romania's capital from west to east. The traffic is very heavy. But, like I said, I have the privilege of not driving the car myself. So, I can crochet in peace.
      Indeed, there is a large time difference between us. But I'm very glad we can communicate even this way.
      Have a blessed day. Or a peaceful night? :)

      Ștergere
  3. Hello! I am visiting from Jean's blog. So nice to meet you! Have a cozy evening!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hello, Billie Jo! I'm so glad you wrote to me. I'll go visit your blog in a few moments.
      Have a blessed day!

      Ștergere
  4. ”pacea inimii, lupta cu gândurile” ... la acestea mă îndemna întotdeauna avva meu.
    sus să avem inimile!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cât de adevărat! Lupta noastră o putem duce numai cu pacea inimii.
      Să ne ajute Domnul să ne golim mintea de gândurile cele aducătoare de patimi!

      Ștergere
  5. I wish I done more yarn crafts, but I just never have been good at them.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. You do so many beautiful things! I've seen a lot on your blog. And your farm life is so full! But, so beautiful!

      Ștergere
  6. eu cumpar foarte rar fire din merceriile fizice, baza e in online, fiindca varietatea e mare si gasesc fire de calitate la preturi bune.Fizic mai cumpar din centru, merceria Steluta, si de la big berceni, unde sunt doua mercetii f bine aprovizionate

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Irina! Uite, de cele de la Big nu știam. Aș putea încerca după serviciu.
      Și eu cumpăr mult online. Chiar acum a sosit o comandă la easybox. :))
      Dar, asta când știu exact de ce fire am nevoie (tip, cod culoare, etc)

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *