duminică, 26 februarie 2023

{ Blog 365...day 57 }

Provocare adusă în blogosferă de către Sandra -
Diary of a stay a home mum

Doamne ajută la ceas de seară! Bine v-am regăsit!
  
La acest început de post, să cerem şi să dăm iertarea celor din jurul nostru şi să ne îndreptăm cu paşii rugăciunii către Dumnezeu și sărbătoarea Învierii!

Despre post nu ar trebui să vorbim.
Știm cu toții rostul lui și știm și puterile noastre.
Drumul postului este personal și trebuie parcurs cu smerenie și rugăciune. Și multă milostenie. Și nu este ușor. Cel puțin eu nu am ajuns la înălțimea aceea, încât să-mi fie ușor să mă înfrânez.
Dar, cu cât e mai dificil să țin postul, cu atât am mai mare nevoie de el. Nu e obligatoriu, dar e tămăduitor.

Post ușor și binecuvântat!
Să ne ajute Dumnezeu să ne înnoim haina sufletului și să ne bucurăm în Ziua Învierii!

Una pe zi...
Strălucire şi măreţie este lucrarea Lui...

Look At This Fantastic Boulder Opal From Australia.
Photo - Broken River Mining

Gândul zilei...

Pilde 3:5 Pune-ţi nădejdea în Domnul din toată inima ta şi nu te bizui pe priceperea ta.

Harul Domnului nostru Iisus Hristos şi dragostea lui Dumnezeu Tatăl şi părtăşia Sfântului Duh să fie cu noi cu toţi!
Călătorie frumoasă spre Înviere!
Iertați-mă!

8 comentarii:

  1. Pos cu pace și ajutor de la Domnul!
    Maica Domnului să ne întărească și să ne sprijine în această călătorie către Înviere!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Post cu folos, draga mea! Și Dumnezeu să îți binecuvânteze osteneala!

      Ștergere
  2. postul îl ținem ca o mărturisire a credinței și din dragoste pentru Dumnezeu, iar ca o ”consecință” a acestei iubiri este ascultarea, ținem post din ascultare. pe Adam nu Dumnezeu l-a izgonit din rai ci tocmai neascultarea (și apoi nepocăința, el în loc să se căiască pentru neascultare și călcarea poruncii, a dat vina pe Dumnezeu pentru femeie).
    postul nu trebuie să fie nici ușor nici greu ci trebuie să fie ceva foarte firesc, să facă parte din viața noastră de zi cu zi. trebuie să punem accent în acest post pe smerenie, paza limbii și milostenie. aceste trei lucruri nu trebuie să lipsească nicicând din viața noastră, dar acum, în vremea postului când trebuie să înmulțim rugăciunea, nevoința, înfrânarea și milostenia e bine să avem mai multă trezvie.
    să ținem acest post după râvna și puterea fiecăruia, cu dreapta socoteală, ținând totdeauna calea de mijloc, excesele, de orice fel, nu sînt bune.
    cel mai important e să sporim duhovnicește, din treaptă în treaptă ...
    Dumnezeu și Măicuța Domnului să ne ajute să sporim în toate cele bune și plăcute Lui.
    să mă iertați ...
    sus să avem inimile!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumim tare mult pentru lămuririle aduse despre modul postirii. Eu recunosc că sunt încă la început de drum duhovnicesc, încerc să mă cațăr și eu pe prima treaptă, cea mai de jos și nu știu cum reușesc, dar și de acolo, după ce mă prind nițel, iar cad în locul de unde am început urcușul.
      De aceea, îmi doresc un post ușor. :))
      Însă, Hristos a înviat și adevărul acesta îmi este coardă de siguranță în toate zilele vieții mele.

      Ce bucurie ne dăruiește Bunul Dumnezeu prin cuvintele tale. Să te binecuvânteze Dumnezeu (și pe toată casa) și nouă să ne lumineze sufletele și mintea.

      Mie nu mi-ai greșit cu nimic, dar îți spun creștinește: Te-am iertat. Dumnezeu să te ierte!
      Iartă-mă și tu pe mine!

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Post binecuvântat, Ioana, cu bucurie sfântă și folos duhovnicesc!

      Ștergere
  4. That's one of my very favorite bible verses you shared at the end of your post. The opal in the photo is very pretty.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. That's right, Jean. I like it very much too. As St. Silvanus Athonite says:
      "Remember that God is watching you to see if you put your hope in Him."

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *