luni, 13 februarie 2023

{ Blog 365...day 44 }

Provocare adusă în blogosferă de către Sandra -
Diary of a stay a home mum

Doamne ajută la ceas de seară! Bine v-am regăsit!
Nu prea știu despre ce să vă scriu în seara aceasta (Nu am o stare interioară prea grozavă.). Așa că m-am gândit să mă refer puțin la frumusețea femeii. În primul rând, știm cu toții că toate femeile sunt frumoase. Însă, vorbim de două tipuri de frumusețe: frumusețea exterioară, care este trecătoare și frumusețea interioară, cea care se vede prin ochii unei femei, pentru că ei sunt ușa către inima ei, acolo unde sălășluiește iubirea.
Se poate vorbi foarte mult despre frumusețea femeii și au făcut-o mult mai bine decât mine de-a lungul vremii atâția poeți, scriitori și filozofi.
Eu vreau doar să vă spun că iubesc frumusețea femeii creștine, care de cele mai multe ori nu este foarte atrăgătoare, dar a cărei personalitate o face să strălucească la fel ca soarele la amiază.

Una pe zi...
Strălucire şi măreţie este lucrarea Lui...

calcite and quartz
Gândul zilei...

Ca să vezi cât ești de frumoasă...

O întrebare pe care îmi voi permite să o citesc direct,cum apare pe hârtie: „Doamne, Tu m-ai făcut. Şi dacă nu sunt frumoasă ce fac?”.

Da’ de unde ştii tu că nu eşti frumoasă? Cine ţi-a spus, sau unde te-ai uitat de-ai văzut că nu eşti frumoasă? Cred că te-ai uitat în oglindă! De ce cred? Pentru că şi eu mă uit câteodată în oglindă şi zic: „Doamne, ce urâtă sunt! Uite cum arăt şi totuşi copiii ăia îmi zâmbeau din toată inima! Cum e posibil?”

Aşa că, fetiţa mea dragă, să zici aşa: „Doamne, dacă Maica Siluana e atât de bucuroasă deşi spune că se vede urâtă, şi cu adevărat şi eu i-am zâmbit şi nu mi s-a părut atât de urâtă, nu cumva aş putea să dobândesc şi eu acea bucurie şi să par şi eu frumoasă?”

Nu te mai uita în oglindă ca să vezi dacă eşti sau nu frumoasă, pentru că vei iscodi să afli acolo cine ştie ce imagine din clipurile publicitare! Uită-te în oglindă ca să vezi dacă nu eşti ciufulită, dacă nu eşti murdară pe faţă, dacă nu ţi-ai pus puloverul pe dos! Iar ca să vezi cât eşti de frumoasă, uită-te în icoana Maicii Domnului şi zi: „Maica Domnului, nu-i aşa că şi eu sunt frumoasă?” Pentru că frumuseţea ta e înăuntru.

Frumuseţea omului nu este în lut, ci în lumina dinlăuntrul lutului! Dacă cineva se uită la bec şi zice: „ce frumos e becul ăsta!”, rămâne cu sticla. Dar cine zice: „Ce frumos luminează becul ăsta!”, îşi luminează casa cu el.

Aprinde-te cu lumina bucuriei sfinte, copila mea, şi o să fii mult mai frumoasă decât Miss Bucureşti. Aprinde-te de Duhul Sfânt, dă-ţi cu parfumul rugăciunii, spală-te cu Spovedania, hrăneşte-te cu Mântuitorul şi cere bucurie de la Dumnezeu şi atunci vei fi frumoasă pentru privirea duhovnicească, iar ochiul lumesc o să zică: „Ce urâtă pare asta şi ce bucuroasă e! Eu sunt frumoasă şi atât de nefericită! Cum e posibil?”

Hai, curaj!

Monahia Siluana Vlad, Meșteșugul bucuriei – vol. 2

8 comentarii:

  1. Sunt superbe postarile tale. Cu mult senin si bucurie pentru suflet! Le faci cu mult har! Insa nu pot sa nu observ minunile de cristale ce apar. Par sa fie o a doua pasiune. Sau poate prima!
    Multumesc frumos pentru gandurile luminoase si utile.
    Noapte buna si binecuvantata, draga Daniela! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Suzana! Mă bucur din toată inima că se vede așa de la tine.
      Pozele cu cristale am început să le adaug în postări "la cererea publicului", ca să spun așa.
      (sunt geolog de meserie)
      Noapte cu pace și ție! Și o zi plină de bucurie mâine!

      Ștergere
  2. Strălucire şi măreţie este lucrarea Lui... dacă în urmă cu ceva vreme ne-am desfătat cu un ”croisant” de piatră, acum nu pot decât să mă bucur de această grămadă mare de ”clătite” ... :)
    noapte cu pace!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să știi că nu am mai întâlnit niciodată această dispunere, acest mod de cristalizare.
      Dar, da, seamănă izbitor cu niște clătite roz. :)

      Ștergere
  3. eu nu am întâlnit femei urâte, dar bărbați orbi ... o grămadă!
    sus să avem inimile ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))) Spusă de un bărbat, fraza aceasta, mă unge la suflet. Doamne, Iartă-mă!

      Ștergere
  4. Frumos textul scris de Maica Siluana!
    Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu toată dragostea, Lili!
      Mă bucur mult că îți place. Știu că și tu ai iubit-o pe Maica Siluana, Dumnezeu să o odihnească în pace!

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *