joi, 9 februarie 2023

{ Blog 365...day 40 }

Provocare adusă în blogosferă de către Sandra -
Diary of a stay a home mum

Doamne ajută la ceas de seară! Bine v-am regăsit!
Cu mila Domnului, mâine e ultima zi lucrătoare din această săptămână. În seara aceasta am venit să dormim acasă, să nu o lăsăm pe Maria singurică. Mama este încă la fratele meu la țară, iar Ștefan a avut astăzi ultimul examen și imediat după, a dat fuga la Georgia. :)
Așa că, dacă tot am prins și noi un televizor (la apartament nu avem), am pus un film pe Netflix și eu am croșetat, iar Maria a tricotat la fularul ei în culorile toamnei. Și a plâns... E destul de tulburător filmul. Eu îl mai văzusem cu ani în urmă și nu a mai avut același impact, dar mi-a plăcut să îl revăd.


Citat din film: Poate că tu l-ai găsit pe el, sau poate că el te-a găsit pe tine.

Până la urmă așa este de cele mai multe ori, ne întrebăm cine a găsit pe cine, cine oferă și cine primește...


„Suflet frumos” si „suflet blând”

S-au întâlnit pe-un colț de gând,
„Suflet frumos” cu „suflet blând”.
Și se plimbau mergând la pas,
Prin toamna ce le-a mai rămas.

Aveau atâtea să își spună,
Câte în soare și în lună,
Dar ei doar se plimbau duios,
Sufletul blând și cel frumos.

Ei își spuneau în sinea lor,
În doi e totul mai ușor,
Dacă mereu sunt gând la gând,
Suflet frumos și suflet blând.

Într-un târziu suflet frumos,
Privind la frunze ce cad jos,
Pe suflet blând îl întreba,
Nedumerit în sinea sa:

-Cum poți să fii atât de blând,
Când peste tot sunt nori și vânt?
Dar suflet blând dar curajos,
Îi spuse lui suflet frumos:

-Eu nu am fost atât de blând ,
De când cutreier pe pământ,
Dar viața m-a făcut sa fiu
Blând, răbdător, dar totuși, viu.

Dar tu? Cum ești așa frumos?
Când toate parcă-ți sunt pe dos.
Mereu lovit cu vorbe grele,
Însingurat sub cer cu stele.

-Eu sunt frumos fiindcă iubesc,
Tot ce e simplu și firesc,
Iubesc și câmpul plin cu flori,
Și ploaia care cade-n zori.

Și-așa frumos își povesteau,
Câte pe suflet ei aveau,
Pribegi prin vise și prin gând,
Suflet frumos și suflet blând.

(„Colț de Rai”, de Silviu Marius Muntean)

Una pe zi...
Strălucire şi măreţie este lucrarea Lui...

Polished Ocean jasper from Madagascar
Photo: Gemmy.Rice
Gândul zilei...
Haideți să încercăm să trecem uneori peste eul nostru şi-l iertăm pe fratele nostru, care a greşit şi care e vinovat. Că cel nevinovat iartă pe cel vinovat. Înţelegeţi? Nu cel vinovat îl iartă pe cel nevinovat, pentru că pe acela nu-l mai duce capul, că e întunecat.
Dar tu, care eşti nevinovat, tu îl ierţi pe cel vinovat şi îi ceri iertare. Acela se uită la tine, îţi dă două palme şi zice: „Îţi baţi joc de mine?”. Pe urmă îşi revine: „Tot eu i-am greşit, şi tot el îşi cere iertare” - și astfel, oamenii se împacă. Şi atunci am făcut şi noi un minim sacrificiu. Minim. Care la Dumnezeu, însă, contează ca imens. O, ce sacrificiu!
(Din Preot Nicolae Tănase, Să nu-L răstignim iarăşi pe Hristos)

Vă îmbrățișez cu drag și vă doresc o noapte cu pace, cu înger la somn, pentru fiecare om!

6 comentarii:

  1. tare frumos poemul, recunosc că mi-a mers la suflet! tare mi-ar place să fiu măcar unul din cele două, dar mai am mult, mult de tot de șlefuit!
    Dumnezeu să vă mântuiască sufletele frumoase și bune!
    o zi la umbra lui Hristos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur mult că-ți place. Să ne rugăm Domnului ca așa cum ne-a unit duhovnicește cu legături nedezlegate, tot astfel să ne învrednicească și în Împărăția Sa cea cerească să fim părtași la Masa duhovnicească a dumnezeieștilor Sale bunătăți, desfătându-ne și uniți fiind cu Părintele ceresc.

      Ștergere
  2. Foarte frumoasa poezia...vreau să cred că m-a așezat Dumnezeu lângă un suflet și blând și frumos! Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  3. What a beautiful poem! And the ocean jasper is so pretty as well.

    RăspundețiȘtergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *