marți, 21 februarie 2023

{ Blog 365...day 52 }

Provocare adusă în blogosferă de către Sandra -
Diary of a stay a home mum

Doamne ajută la ceas de seară! Bine v-am regăsit!

Sursa: pinterest

Cam așa sunt și eu zilele acestea. Aș lua și andrelele, dar și cusăturile, însă nu aș lăsa nici croșeta. :)))
Ca să nu mi se mai pară că nu finalizez nimic, am reușit de am lipit perluțele cu silicon topit (cu pistolul cu silicon) și cu ajutorul unui cleștișor special pentru bijuterii pe care l-am găsit la Maria. Data trecută când m-am apucat de această treabă, mi-am lipit mai mult degetele decât perluțele. :P Nu a fost plăcut deloc.


Una pe zi...
Strălucire şi măreţie este lucrarea Lui...

Gorgeous velvety light green Malachite on bright green Dioptase.
Locality: Tsumeb Mine, Tsumeb, Oshikoto Region, Namibia .
Size: About 1.5 cm.
Credit: @silmarils_minerals

Gândul zilei...
"Ai pacatuit? Vino in Biserica si sterge pacatul tau. Ori de cate ori cazi pe un drum, tot de atatea ori te si ridici; astfel, ori de cate ori pacatuiesti, de atatea ori sa te si pocaiesti. Nu deznadajdui, nu fi nesarguincios, ca sa nu-ti pierzi nadejdea in bunatatile ceresti care s-au pregatit pentru noi. Si chiar daca si la batranete ai pacatuit, pocaieste-te si vino in Biserica. Aici este spital, nu tribunal. Aici se da iertare, nu ti se cere a raspunde pentru pacate. Spune-I lui Dumnezeu: "Tie unuia am gresit si rau in fata Ta am facut" (Psalmul 50, 4), si te va ierta. Arata-I pocainta si te va milui."
(Sfantul Ioan Gura de Aur).

Vă îmbrățișez cu drag și vă doresc o noapte cu pace!

Sursa: Pinterest

12 comentarii:

  1. Ce frumoase lucrușoare ies din mâinile tale, dragă Daniela! Te îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Știi cum spun sfinții părinți... Nu mă lăudați ca să nu mă prăbușiți...
      Îți mulțumesc, Andreea! Te îmbrățișez și eu! Noapte cu pace!

      Ștergere
  2. pe vremuri, nici nu mai știu în care veac, atunci când terminam un desen îl admiram puțin și-mi ziceam: nu eu am făcut asta ... acum îmi dau seama că Dumnezeu lucra prin mâinile mele atunci când doream să aduc un strop de bucurie în acel suflet pe care îl iubeam ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce frumos ai spus, Florin! În fiecare zi ne mai dăruiești câte un strop de smerenie. Pentru că Dumnezeu vine la oamenii-care-nu-mai-simt prin oameni-numai-suflet. Să-i învie din frigul deznădejdii.

      Ștergere
  3. Minunte și atât de delicate!
    Ce atmosferă romantică!
    Spor , mult spor și bucurii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, dragă Lili!
      Vă doresc o zi frumoasă și binecuvântată, cu bucurii duhovnicești!

      Ștergere
  4. ce ghiocei frumosi!ma chinui de ani de zile sa prasesc niste ghiocei cum trebuie in curte si nimica, nu ies, nu se inmultesc.Ma depaseste problema :)).Asa si eu, de toate as face, imi mai trebuie maini

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Irina, cu mare drag îți dăruiesc câțiva cu rădăcină de reușim să ne întâlnim. I-am dat și Lilianei și s-au prins, doar că nu știu din ce motiv, ai ei nu prea au crescut în înălțime, sunt pitici, așa, e numai clopoțelul de ei.
      Mă bucur să descopăr că nu sunt singura care ar meșteri câte în lună și în stele. :)

      Ștergere
    2. cred ca si solul conteaza, am pus prin curte in cateva locuri si tot asa, au iesit chinuiti si vai de ei.Sigur, m-as bucura sa ne intalnim , vorbim in privat :)

      Ștergere
    3. Atunci voi încerca să decupez un monolit în jurul lor. Ți-i dau și cu o palmă de pământ. :))
      Așa să ne ajute Dumnezeu, să ne întâlnim și față către față!

      Ștergere
  5. Superbe toate lucrusoarele pe care le lucrezi! Sa ai spor la lucru.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Ioana! Asemenea îți doresc și eu! Te îmbrățișez!

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *